• Stílus egyéniségeknek !

    KARÁCSONYI JÁTÉK !!!


    Kedves Olvasóim!

    Ismét visszatértem, az előző oldalamon nem nézték jó szemmel, hogy játszunk... Na de hogy ez ne szegje kedvünket a játszástól, folytatódjék a játék!!!

    (Akik eddig regisztráltak az alexa-szabosaga.eoldal.hu oldalon, azoknak már nem kell itt még egyszer hozzászólniuk! Akik pedig még nem játszottak Velem, azok hagyjanak egy megjegyzést itt!)

    További szép játékot!!!

    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Ayla írta...

    Szia alexa!
    Én szivesen játszanék veled:-))

    Rozi írta...

    HAli!

    Azt hiszem régen beszélgettünk már arról ki mit hogyan csinál szabadidejében. Kellemes meglepetés volt az oldaladat böngészni. Nagyon tetszik. Azt hiszem én is csinálok valami hasonlót. Jó ötlet...
    (Protekció van???)
    :)

    Millió puszi
    Eva "Kurnyikova"

    Rozi írta...

    Ha kétszer írok akkor több esélyem van nyerni???

    HI-HI
    :)

    Kalex © írta...

    Szia Eva Kurnyikova! :o)

    De jó hogy itt vagy! Nincs protekció, egyedi produkció!
    Puszillak:
    Alexa

    Ui: Írhatsz többször is, de csak 1x kerül bele a neved a kalapba... :o)

    Zelnice írta...

    Jövök én is, Kicsikató ajánlására :-)
    Látom nem boldogulsz a háttérképpel.Először én is így jártam.Nem elég a kis kép tulajdonságait megnyitva belinkelni az URL-t,hanem meg kell nyitni a kisképet,akkor előjön egy enteriőrfotó,és azon belül klikkelni a kiválasztott mintára, annak a tulajdonságait megnyitni és linkelni az URL-t.Affene gondolná,nem?

    Kalex © írta...

    Szia Violin,

    köszi, rájöttem közben én is... de törtem a fejem rendesen. :o)
    Szólj az ismerőseidnek h jöjjenek többen játszani, ha van kedvük.
    Alexa

    Nina írta...

    Szia :)

    Egy másik blogon barangolva találtam meg a Tiédet, és gondoltam, hátha ;)
    Jelentkeznék....
    És nálam is van egy adogatós, ha érdekel ;)

    Nina

    Endy írta...

    Utolsò pillanatban mèg megpròbàlkozom!