• Stílus egyéniségeknek !

    Közeleg a karácsony...


    ... és elhíresültek a pici és nagyobb csipkés-csoda táskáim. Így megrendelésre-karácsonyra alkottam több "tucatot"! Remélem a viselőiknek tetszeni fognak és örömmel viselik majd azokat! :o)

    Piros-gyöngyös pici táska: Barbinak sok szeretettel!!!
    Selyem-csipke pici táska:

    Rózsa-csipke pici táska:

    Rózsaszín-kockás szövet táska, névre szólóan 3 Gráciának: :o)


    3 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Alexa, valahogy szórakozik a megjegyzéses panel, már sokadjára tol ki velem, az előzőt is alig sikerült elküldeni... Valami egyszerűbbre nem lehet változtatni vagy miért lehet ilyen? Pedig hosszasan dicsértem őket:))) Hőre keményedő? Nagyon tetszenek a szitakötők főleg!!

    Névtelen írta...

    Szia KicsiKató!
    Nem tudom mi lehet a probléma, én nem állítottam át semmit... Esetleg van tipped hogy mit lehetne máshogy beállítani?

    A hőre keményedő gyurma az olyan, hogy formázod, kisütöd és ha kihűl, kővé dermed. :o) Jó anyag, jó vele dolgozni, és sok szépet lehet alkotni. Ha érdekel milyen márka a legjobb, majd megírom. :o)

    Alexa

    KicsiKató írta...

    Most más a megjegyzéses panel, működik:))

    Hőre keményedőt én is használok, meg nem mondom, milyen márkát, fehéret szoktam venni aztán kiégetés után festegetem sk gomboknak. Jó móka tényleg:))