• Stílus egyéniségeknek !

    Szép álmot hozzon Tilda!


    Visszatértem még egy Tilda babával, amit a drága Tesókámnak szánok ajándékba. :o) Remélem szép és kellemes álmot hoz majd neki és a sóginak, és nem utolsó sorban a hálószobának csodás dísze lesz!

    Díszelegjen Náluk szeretettel! :o)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Továbbiakban pótolnám az eddig elmaradtakat... vagyis a karácsonyi ajándékokat, amiket csináltam, de most hogy már megkapták a tulajdonosaik, így közzé merem tenni. :o)

    Íme:

    2009-es naptár felöltöztetve "ruhába", névreszólóan (és saját készítésű dísz gombokkal!):
    Hímzett könyvjelzők és szemüvegtartó tokok hasított bőrből:


    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    A manó és a gombok tetszenek a leginkább! Látom, nem tétlenkedtél mostanság:))

    Szeretnék szakmai tanácsot kérni:) Vettem olyan textilt, aminek az egyik oldala velúr hatású, de nem az, csak textil. Az ilyenhez kell bőrvarrótűt használni vagy elég a sima géptű?

    Kalex © írta...

    Ohh, Köszi KicsiKató! :o)
    Én a velúr anyagokat ugyan úgy, sima varrógéptűvel szoktam varrni, sztem felesleges bőrvarrótűt használnod!
    Majd mutasd meg hogy mi készült a velúrból! :o)
    Jó munkát!