• Stílus egyéniségeknek !

    Teáskanna - feeling folytatása...



    ... még egy kanna-ruha elkészült... melyet ajándékba szánok, de hogy kinek, az most még titok! Majd ha megkapja, akkor publikussá teszem, hogy kinek szántam. :o)

    Szép napot Nektek!

    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Hú, ez sokkal jobban tetszik az előzőnél! Vágyakozva nézegetem őket, de teáskanna híján marad a csodálat:)) Te azért gyártsál minél többet:))

    Kalex © írta...

    Szia KicsiKató!
    Köszi. :o)
    Segítségedet kérném! Nem tudom még mindig nagyban megnyitni itt a blogon a képeimet, pedig már a legkisebb felbontásban mentettem le a képet és úgy teszem fel, de mégsem jó. Tudsz még vmi praktikát, vagy hogy mi lehet a gond??? Nem jövök rá sehogy sem! Ha valaki tud, segítsen! Köszi!
    Alexa

    Kalex © írta...

    KicsiKató,
    a problémám megoldódott, rájöttem mi volt a gond. Mostmár megnyithatóak a kis képek nagyban is! :o)
    Alexa

    Névtelen írta...

    Szia!
    Csatlakozom KicsiKatóhoz! Ez szuper! A színei varázslatosak!
    Elismerésem!
    Üdv
    Katha

    Kalex © írta...

    Köszi Katha!
    Most dagad a májacskám... :o)
    Alexa

    KicsiKató írta...

    És mi volt a gond?

    Kalex © írta...

    Ha beilleszted a képet az új megjegyzésnél, és ha át akarod húzni a képet, pl kicsit lejjebb, mint ahova beillesztetted, akkor már a blogon nem engedi megnyitni nagyban. És nekem csak GIF kiterjesztésben fogadja el, JPG-ben nem. Azt hiszem ezek voltak a gondok. Remélem érthetően leírtam. :o)