• Stílus egyéniségeknek !

    Textiles bolthoz textil tábla dukál...


    A napokban egy kedves felkérésnek tettem eleget, egy nyitvatartási táblának! Olyan régieset, de mégis valami szenzációsat akartunk kihozni a tervekből... Nem volt egyszerű, de megszületett! :o)


    Íme:
    Kalex

    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Nagyon egyszerű és nemes lett!! Már én is készítettem két boltnak is, olyan jó ránézni az ajtóra utána:)))

    Kalex © írta...

    Igen, én is most megtapasztaltam ezt a jó érzést! Még az ajtaja is szebben csillog... :o)

    die Plötzies írta...

    Nagyon klasz lett, kézzel himezted vagy géppel??

    LG, Melanie

    Kalex © írta...

    Hello Melanie,
    ich habe kein Stickermachine! :o( Ich habe mit normaler Nähmaschine genäht. Aber es ist zeitaufwendig!
    Ich warte dein Mail... :o)
    Alexa