• Stílus egyéniségeknek !

    Régi emlékeim...


    A napokban sokat pihentem és volt időm gondolkozni. Azon járt a gondolatom, hogy honnan jöhetett gyerekkoromban ez a nagy vágy a varrás iránt, ami mára már komoly hobbyvá alakult.

    És ma beugrott!!! ;o)

    Úgy 8 éves lehettem, mikor az első varrógépemet megkaptam. És erről ma találtam képet egy "70-es évek játékai" oldalon. Íme a kép:

    Látjátok? Ilye régről jön a varrás iránti szeretetem... :o) És milyen rég volt... uhhhh! :o)

    Ich hatte viel Zeit nach zu denken und habe die alte Erinnerungen aufgefrischt. Ich war 8 Jahre alt, als ich eine Nähmaschine bekam. Es stammt aus der DDR! Damit nähte ich meine erste Puppenkleider. :o)
    Und guck'mal das Bild! Das ist für mich eine wunderbare Erinnerung!!! :o)

    0 megjegyzés / KOMMENTARE :