• Stílus egyéniségeknek !

    Textilfestés a' la Kalex :o)


    Először nekem is megadatott, hogy kipróbáljam a textil festést. Én maradtam a magyar és olcsóbb textil festékeknél, amit anno mi is használtunk, mikor még "tanonc" voltam. Sztem ezzel is elértem azt a hatást, amit szerettem volna. Volt mintás / virág mintás anyagom, ezekkel próbáltam különleges hatásokat elérni.
    Ez a két szín, ami megfogott, a kiwi és a türkízkék... :o)

    Zuerst habe ich die Textilsfärbung ausgeprobiert. Ich bliebe bei ungarischem Farbstoff. Hier befindet sich zwei Farben - meine Lieblingsfarbe! - das kiwi Grün und Türkis. :o)
    Ich wünsche Euch einen schönen Tag! :o)

    Íme:
    Szép napot mindenkinek! :o)

    9 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Nekem is tetszenek és ráadásul milyen izgalmasan mutatnak egymás mellett!!!

    Mikróztad a festékeket vagy kavargatva főzted?

    leda írta...

    Nagyon szépek lettek. Nem eresztik a színüket?

    Kalex © írta...

    Hagyományosan, főztem, jó nagy fazékban. :o)
    És nem eresztik a színüket, mert mikor megfested, utánna 2x ki kell öblíteni, addig míg nem ereszti a színes levét. Igy száradás után se színez!
    Húúú, ezt most jó kifejtettem! :o)

    die Plötzies írta...

    Szia,

    hogy te miket nem csinálsz. Nagyon tetszenek a szinek. Kiváncsi vagyon mit varázsolsz az anyagokbol!!

    Sajnos az idöm nekem is mindig kevés!!

    Melanie

    Bea írta...

    Szia Alex!
    Kolombusszal festetted, vagy Marabu batikfestékkel?

    Kalex © írta...

    Szia Bea,
    Sajnos már nem emlékszem a nevére, utána nézek a márkának, és este válaszolok Neked.
    Üdv, Kalex

    Bea írta...

    Köszi. :)

    Kalex © írta...

    Szia Bea,
    megnéztem Neked, COLORin ruhafesték, a SzinMix Szegedi cég gyártja, magyar termék.
    Sztem ugyan olyan jó , mint a külföldi, viszont árban ez olcsóbb, 1 zacskó 180 Ft, mely fél kg ruhához elegendő!
    Remélem tudtam segíteni!?

    Bea írta...

    Köszi, majd ha lesz időm, kipróbálom. :)