• Stílus egyéniségeknek !

    Cica szabásminta


    Aki szeretné, varrja meg magának vagy ajándékba eme kedves és kilincsre akasztható cicát. :o)
    Itt találhatjátok a szabásmintáját!
    Még annyit, hogy a szabásmintára a varrásráhagyást még rá kell számolnotok, tehát ez a szabásminta már a kész cica mérete.
    A fején a szemeit, orrát és száját oda teszitek ahova szeretnétek, így a legegyedibb darabok készülhetnek el!

    Szabásminták: (eredeti méretben klikk a képre) A rácsozás 1 × 1 cm-es.




    (Ha vki megvarrta, attól kérem hagyjon majd itt egy kommentet, mert ha nagy az érdeklődés, teszek majd fel másik szabásmintákat is!) Köszi!!!

    Jó alkotást Nektek! :o)

    11 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Köszönjük! Látom sikeresen megreformáltad a napotokat és mégis jutott időd varrogatásra:)))

    Nagyon aranyos kiscicus lett!

    die Plötzies írta...

    Köszönöm szépen. Hogy mikoe lesz idöm megvarni azt nem tudom :-)

    Melanie

    Abile írta...

    Dejóóó! Nagyon örülök neki, köszönöm! :o)

    Nusi írta...

    Most találtam Rád és már készül is a cica, hogy mire kicsilányom hazaér az oviból már ott várja a kilincsen.
    Köszönjük.

    Kalex © írta...

    Anikó, nagyon szívesen! Nézz majd vissza később, teszek majd fel több általam kreált szabásmintákat!
    Szép napot! :o)
    Kalex

    Névtelen írta...

    Kedves Kalex!
    Arra szeretnélek megkérni hogyha tudsz süsü kézbábot varni akkor légyszíves öszd meg velem a szabásmintát. Az unokahúgomnak szeretnék varni.
    Köszönöm: Niki

    Kalex © írta...

    Kedves Ismeretlen!

    Sajnos nem tudok bábot varrni,még eddig nem varrtam és így sajnos szabásmintám sincs.
    Bocsi, hogy nem tudtam segíteni!

    Üdv. Kalex

    Melusee írta...

    Szia Kalex!

    Már többször néztem a blogodat, nagyon szép dolgokat varrsz! Szemeztem egy ideig a cicussal, de nem volt ihletadó anyagom. Most találtam egy zöld apró virágmintást. Kicsit esetlen lett a cicuskám, de azért aranyosan nézeget a kilincsen, várja haza a három csemetét :) Köszönöm a szabásmintát és egyben érdeklődöm, hogy van-e még ilyen aranyos, ingyenes mintád? Mert írtad, hogyha nagy az érdeklődés, teszel fel. Ebből gondolom, hogy van még ilyesmid, az én érdeklődésem pedig határtalan :) Válaszodat előre is köszi: melusee

    Rita írta...

    Igazán nagyvonalu vagy hogy ezt a sok mindent csak ugy nekünk adod......nagyon szépen köszönjük!!!!!!
    Meg fogom varrni a cicát, mert 1. imádom a dögöket 2 ez a példány irto jopofa, láttam már készen is...nekem van egy ajtotámasz-cica mintám, ha elküldöm felteszed a többieknek?????

    Viki írta...

    Én is köszönöm, tegnap meg is varrtam a kiscicát, nagyon cuki lett! :-) Apró rózsamintás anyagból varrtam a testét, és halvány rózsaszín kockás anyagból tettem orrot és fület, igazán helyes lett! :-)

    Kalex © írta...

    Kedves Viktória!
    Örülök neki hogy sikerült a cicus! Ha van kedved küldj képet a csodaságodról!
    Üdv., Kalex