• Stílus egyéniségeknek !

    Szorgoskodtam... :o)


    Újabb színeket próbáltam ki... a cikláment és a rubint. Próbáltam kicsit játszani a festék tónusaival!
    Azért erre a 2 színre esett most a választásom, mivel mostanában fognak megszületni környezetünkben a kislányok, és Nekik szeretnék majd vmi kis ajándékkal kedveskedni! :o)

    Ich war fleissig... :o)
    Ich habe wieder Stoffe gefärbt. Hier befindet sich zwei Farben: kardinalsrot (purpurrot) und Alpenveilchen. Von dieser Stoffe werden viele Geschänke für Mädel-Babys gefärtigt. :o)



    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Szeény körülményeim között esdeklek, hogy ozsd meg velünk a különböző praktikáidat:))) Nagyon tetszenek, tisztára kedvet kaptam, ha szombaton nem kell dolgoznom, igyekszem én is festeni majd!

    Hajrá, csak így tovább:))

    Névtelen írta...

    Hallo Kalex!

    Die Stoffe sehen wundervoll aus!
    Sehr schöne Farbe! Super. Gefällt mir richtig gut!

    Lieben Gruß
    Elke

    die Plötzies írta...

    Szia Alexa,

    nagyon tetszenek ezek a szinek.

    LG, Melanie

    Kalex © írta...

    KicsiKató! Milyen praktikákra vagy kíváncsi??? ;o)

    Melanie! Diese Farben sind ganz feminin!!! :o) Wie geht's Dir? Alles okay?

    Elke! Danke deinen Kommentar! Gefällt mir! :o)

    KicsiKató írta...

    Hát pl. hogy mitől lesz ennyire márványos? nekem ezt sose sikerült létrehoznom colombusszal. És a többszínű is érdekelne, meg hogy milyen arányban hígítod fel a vizet - mekkora anyagdarabhoz... Még egy csomó colombus várja jobb sorát a fiókomban, örülnék, ha hasonló szépségek sikerülnének itt is:))

    Ja és ezer bocs, most olvastam vissza, milyen zagyván írtam múltkor:)))