• Stílus egyéniségeknek !

    J Á T É K


    Mindenkit játékra hívok!!! :o)

    Kitaláltam egy jó kis játékot! :o)
    A blogomon már több, mint 60 bejegyzés született, megannyi kézzel készített alkotásommal. Aki megjegyzést hagy május 1. éjfélig, a nevével, és hogy melyik munkám tetszett neki a legjobban, azok közül sorsolok! A nyeremény, az általa választott alkotásom egyike!!! Bizony-bizony!!! :o) Jól hallottátok! :o)
    Hajrá-hajrá... játékra fel!!!

    Ihr seit alle zum Spielen eingeladen!!! :o)
    Ich habe eine Idee! :o)
    Auf meinem Blog sind schon über 60 Einträge über meine selbstgemachten Werke.
    Ich werde unter diejenigen, die bis zum 1.Mai einen Kommentar hinterlassen eine Verlosung starten.
    Ihr müsst mir mitteilen, welches Projekt Euch in meinem Blog am besten gefällt.
    Der Gewinner bekommt dann das gleiche Werk von mir!
    Ja-ja! :o) Ihr habt richtig gehört!!! :o)
    Los spielt einfach mit!!! :o)


    Szép napot mindenkinek!
    Kalex

    21 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Issis-Welt írta...

    Hallo :-)

    Ich finde deinen "Federkasten" so wunderschön. Wobei ich würde ihn für meine sockenstricknadeln umwandeln... Herzliche Grüße
    Kirsten

    Abile írta...

    Bevallom én a március 24-ei bejegyzésedben mutatott, festett anyagaid közül valamelyik gyönyörűségednek nagyon örülnék! Így hát játékra jelentkezem! :o))

    Claudine írta...

    Ich hab dir bei deiner Rosenschnecke einen Kommentar hinterlassen! tolle Idee! Sprichst du eigentlich finnisch oder ungarisch?
    Liebe Grüsse aus der Schweiz
    Claudine

    Julia írta...

    Das ist ja eine tolle Idee...
    Ich finde das Ringkissen für eine Hochzeit aus dem September 2008 am schönsten.
    Wir heiraten nämlich in 6 Wochen und da wäre das natürlich suuuuuuper toll!!!!
    Liebe Grüße
    Julia

    N.Zsuzsi írta...

    Nekem a KicsiKatónak PIF-re varrt katicás pénztárca tetszik a legjobban, a színe és a játékossága miatt.

    die Plötzies írta...

    Nehéz dönteni mert sok minden tetszik nekem de egy uj pénztárza nem lenne rossz ezért ezt választom!!

    Erzsébet írta...

    A pénztárcáid a nyerők nálam!!!

    Tigrislilijom írta...

    Na, ilyen játékban még nem vettem részt - és őszintén szólva igen izgalmas (tk. a legérdekesebb:). Nekem a festett anyagaid és az sk gombjaid tetszettek a legjobban. Ami a varrományokat illeti, azok közül a malomjáték a nyerő. (Ha mégsem nyernék nálad, akkor kénytelen lennék magam is "malmot varrni", és gombot csinálni, na meg festeni... - a kedvemet meghozták ezek a képek már a bejegyzések napján is :-)
    Nagyon jó játékot találtál ki!!!

    leda írta...

    Nekem is tetszik a játék. Nehéz választani, de a tesódnak készült rózsás pénztárca az, ami nagyon tetszik (szándékosan nem írom, hogy a legjobban, mert minden alkotásod szép, igényes :))

    Natalie írta...

    Hallo Alexa!

    Am schönsten gefallen mir in Deinem Blog, Deine genähte Tiere, die Katze zum Aufhängen und den Nakenrollen-Tier ;-)
    Sind echt tolle Arbeiten!

    Lieben Gruß, Natalie

    Bianca K. írta...

    Oh, ich bin immernoch ganz begeistert von deiner Katze, die an deiner Türklinke hängt. Einfach zu süß!

    Liebe Grüsse,
    Bianca K.

    KicsiKató írta...

    Nem tudok ellenállni a lehetőségnek, nekem a csikóhalas wcpapírtartós tetszik a legjobban:) Azóta is töröm a fejem, mert nem szeretnék egy az egyben ugyanolyat, de nem jut eszembe semmi hasonló, amivel meg lehetne oldani a tárolást. Ha esetleg nekem kedvezne Fortuna, akkor másolás nélkül megoldódna a problémám:)))

    Frau Waldpilz írta...

    Hallöchen
    Mir gefallen deine Seepfertchen und deine wunderschöne schwarze Tasche sehr gut.
    LG Gisela

    Isihasi írta...

    hallo Kalex, diese Bärenparade ist mein absoluter Favorit auf deiner Seite.
    Tildanische grüsse
    Ilse

    Névtelen írta...

    Szia Kalex.
    Nekem a csikóhalas toalettpapír-tartó, és a pénztárcák tetszenek a legjobban. Bár minden munkád nagyon tetszik, de ezek viszik a prímet. :-)Éva
    evadobos@freemail.hu

    lomaquilt írta...

    Nekem a noteszboritók és a pénztárcák tetszenek.

    Hühnerstall_kreativ írta...

    Hallo, ich möchte mich an deinem Gewinnspiel beteilige.
    Deine Geldbörsen sind alle schön, aber diese ist besonders schön.

    Christine írta...

    Hallo, besonders toll finde ich ja das Mühle/Dame-Spiel. Ist echt `ne tolle Idee als Geschenk!
    LG Christine

    Edige írta...

    Szia!
    Eddig csak nézegettelek, de most már muszáj írnom is, hátha én leszek a szerencsés nyertes. Nekem legjobban a notesz-borítóid és a festett anyagaid tetszenek.

    rote-herzen írta...

    Hallo
    tolle Idee. Bei mir würden die Seepferdchen gut passen
    Liebe grüße Heike

    Hajni írta...

    Szia Alex!

    Nagyon tetszik a játékod, és szeretnék jelentkezni!!!
    Nekem is minden munkád tetszik, de egy különleges, neki készült táska minden nőnek jár! (szerintem legalábbis :) ) Szóval, ha véletlenül engem sorsolnál, akkor egy hasonlót szeretnék, a színét ki lehet választani később is?