• Stílus egyéniségeknek !

    Baby előke...


    Mostanában olyan sok " kis pajtás " született a környezetünkben, hogy nem volt időm tétlenkedni! :o)
    Ez a kis darab, Kingának készült, aki idén május 5-én látta meg a napvilágot! :o)
    Igaz, most még nem tudja használni, de ami késik, nem múlik!
    Saját festésű anyagból készült, és morzsatartója is van!

    Használja egészséggel! :o)

    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Egyre mélyebben szeretek bele - no ne félj, nem beléd, hanem a műveidbe:)) Csodaszép!!! Tessék szíves nyilatkozni az átmnetes festés mikéntjéről...:)

    Kalex © írta...

    Köszi-köszi!!! :o))
    Nos, mi a technika lényege? Megpróbálom leírni.
    Téglalap textil hosszában hengeré gyűröm, majd félbe hajtom, és a két vágott szélnél kezdve, belelógatom a festékbe (fazekas festésnél!!)szép lassan egyre lejjebb (pár percet hagyom egy vonalban).
    Nem teljes hosszában lógatom bele, csak amilyen széles átmenetet szeretnél, hát annyira!
    :o)
    Remélem érthető, amit itt összeírtam :o)

    Névtelen írta...

    Nagyon aranyos! Milyen textilt használsz? Gondolom nem mindegy. (Nem értek hozzá, nem tudom milyet kérjek a boltban.) Ki fogom próbálni! :)

    Kalex © írta...

    Lil, most írtam neked a blogodra.
    Lepedővásznat kérj, és ha lehet pamutot. :o)

    Névtelen írta...

    Köszönöm, pont most vettem észre! (Egyszerre írtunk. :D )

    KicsiKató írta...

    Értem-értem. És te addig a sokszor pár percig ott állsz és tartod állhatatosan a textilt vagy kitaláltál már valami praktikát ennek kiküszöbölésére??:)

    Kalex © írta...

    Jelentem, először szépen ott álltam, de a tovább fejlesztett most az, hogy magasabb fazekat használok, és keresztbe rakott fakanálra lógatom. :o) És közben festem a többit!
    :o)))