• Stílus egyéniségeknek !

    Tilda's rózsák / Rosen a'la Tilda


    Ezekből a rózsás anyagokból akartam vmi szépet, nőieset alkotni. Így esett a választásom a Tildás neszesszerekre. Egy rózsaszín és egy lila.

    Gefällt mir sehr diese Rose-Stoffe, und ich habe Tilda's damenhafte Necessaires genäht. :o)
    Eine rosig und ein lila....


    Aztán annyira megtetszett ez az anyag, hogy gondoltam felújítom a gombostű tárolómat (ami eddig egy műanyag doboz volt!) és most meg itt van ez a rózsás csodaság... Nagyon tetszik!!! :o)

    Dann gefällt diese Stoffe mir sehr, dass ich meine Erneuerung der Nadeldose gedacht habe. Das ist ein Wunder... Gefällt mir sehr!!! :o)

    LG.

    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    die Plötzies írta...

    Igazad van egy ilyen rozsás gombostü tároló sokkal szebb mint egy doboz és praktikusabb. A gombostüket is te alkottad??

    Melanie

    Kalex © írta...

    Igen, az is az én művem! :o)

    Abile írta...

    Gyönyörű dolgokat varrtál! Szuper ügyi vagy! (a hétvégén készítettem elő, az ugyan ilyen anyagomat varrásra :o))

    Amanda írta...

    Visszanéztem a blogodat, a Tildáid fantasztikusak.Ebből a rózsásból és is neszit varrtam volna. Nagyon ötletes a tűtartó is, profi munka. Gratulálok!!!

    Névtelen írta...

    jók ernő