• Stílus egyéniségeknek !

    Award-om


    Kedves Abile-től kaptam ma egy Awardot - díjat! - amitől teljesen feldobódtam! :o) Nagyon örülök hogy tetszenek a munkáim Nektek, kedves blogtársaim!

    Abile! Nagyon szépen köszönöm Neked is!!! :o)

    A szabályok pedig a következők: Tedd ki a díjat a blogodra! Linkeld be azt, akitől kaptad! Nevezz meg legalább 7 blogot! Hagyj üzenetet a díjazottjaidnak!

    A díjat, akiknek én szánom, a következők:

    ... és mindazoknak, akik nézik a blogomat, és ösztönöznek kommentjeikkel nap, mint nap!

    Szép napot Lányok!


    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Kata írta...

    Nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelő!!!! :)

    Abile írta...

    Örülök, hogy örülsz! :o)

    KicsiKató írta...

    Köszönöm:))))

    Cila Zzy írta...

    Kalex(a)!
    Húúú, ez meglepett! nagyon szépen köszönöm! Őszintén jól esett, és nagy örömet okoztál vele nekem!
    AZ, hogy olyan emberek mellett említesz meg engem, akiknek én is nagyon felnézek a munkájukra... szóval... nagyon örülök! És köszönöm!