• Stílus egyéniségeknek !

    Csajszis "Mit rejt a táskád?" játék :o)


    Wickey játékra hívott, miszerint kíváncsi mi rejtőzik jelen pillanatban a táskámban... :o)
    Be kell vallanom tetszik ez a játék! :o)
    Akkor sorolom: (Készüljetek igazi csajos táskám van :o)))) )

    - pénztárca,
    - kulcs,
    - papírzsebkendő,
    - popsitörlő kendő,
    - headset,
    - körömlakk,
    - szemüvegtörlő kendő,
    - kézfertőtlenítő zselé,
    - Aloe-s ajakír,
    - Aloe-s kézkrém,
    - strepsils,
    - kisolló,
    - kiskanál,
    - gyermek pót alsónadrág, (kisfiam végett!)
    - egy kis dinoszaurusz :o)
    - toll és rágógumi.

    Uhhh, hát most meglepődtem, mi mindent hordok magamnál!
    És akire kíváncsi vagyok, hogy mit rejt a táskája, az nem más, mint: KicsiKató!
    Katókám, hajrá, tessék megmutatni mit rejt a tatyid!!! :o)))


    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    die Plötzies írta...

    Szia Alexa,

    örülök az új Blogodhoz, nagyon klasz és amint látom egy boltod is lett.

    Még azt szeretném tudni, hogy micsoda a stepsils??

    Melanie

    KicsiKató írta...

    Oké:) szerintem hozzád képest én vagyok az ellenpólus:))

    Ja, az új design nekem is nagyon tetszik, bár kicsit vad, de remekül egységes:)) És hát aki ilyen sok klassz rózsaszín cuccot varr, meg is érdemli ezeket a virágokat:)