• Stílus egyéniségeknek !

    Új design :o) / Neues Design :o)


    Régóta megfogalmazódott már bennem az igazi "Kalex-os" új design, amit már sikerült megterveznem és kiviteleznem. Íme továbbra is jön a Kalexos - Pipi! Rajzoltam egy állót és egy ülőt is. Ide most az álló került. :o) (Az ülő Pipimet egy táskára applikáltam rá!)
    Ennek a tervezésnek a szüleménye is ez a pénztárca.
    Sztem kedves darab lett! :o)
    Ich habe wieder eine Geldtasche genäht! Diese "Pipi" habe ich geplant und gezeichnet. Diese "Pipi" wird Kalex's neues Design! Ich habe schon an einem alteren Tasche diese "Pipi" benutzt. Gefällt mir sehr!!! :o)

    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Imádnivaló!!! Te aztán nem tétlenkedtél, egyáltalán kipakoltál már vagy egyből a varrógép mellé ültél?:)))

    Kalex © írta...

    Gyorsan kipakoltam és már hajtottam is a varrógépet, mint Singer! :o)))

    Edige írta...

    Nagyon édes a pipi és az új dizájn is tetszik.

    Abile írta...

    Nagyon helyes lett!
    De jó Neked! Te már varrtál.... most megyek és én is varrogatok végre egy picit!

    Kata írta...

    Nagyon klassz ez a pénztárca :)

    Dia írta...

    nagyon szuper lett! Olyan igazi "kalex"-os! :-) nagyon tetszenek a színei is!
    ügyes vagy!

    die Plötzies írta...

    Igen nagyon kedves darab egy igazi remekmü!! és a szinne is nagyon tetszik. Örülök, hogy megint hallok felöled az utolsó idöben mi is sokat utazgattunk!

    Melanie