• Stílus egyéniségeknek !

    Heti termés... / wöchentliche Ernte


    A héten sajnos nem tudtam blogolni, de viszont nagyon sok mindent megvarrtam.

    Ich habe keine Zeit im Blog schreiben, aber ich habe ganz-ganz viele Sachen genäht. Wie z.B. rose Tasche (1.), rose Schnecke (5.), Tilda puppe (3.), eine Geldbörse (2.) und ein Necessaire für Mädel (4.).

    Szóval ezek lennének, a heti terméseim:
    1.) Rózsás táska: régebben varrtam magamnak egyet, azt meglátva jött a rendelés, hogy szeretnének egy ilyet...
    2.) Rózsás pénztárca: Természetesen a táskához, hozzá illő pénztárca is dukál, így jött az újabb fazonú "Kalex-os" pénztárca.
    3.) Tilda baba: Ez egy kislánynak készült, akinek ma van a névnapja! :o)
    4.) Bugyis nesszeszer: A minap láttam egyik blogon - Julcsinál - hogy ilyen szépséges neszesszert varrt, gondoltam kipróbálom én is. Úgyis szerettem volna barátnőm 3 éves kislányát névnapjából meglepni, így "kapóra jött" ez a remek ajándék ötlet. :o) (Petra! Boldog névnapot!!!)
    5.) Tilda csiga: Ez is egy kislánynak készült, aki imádja a csigákat, vagy lehet az anyukája??? :o) Kitudja!? De nagyon örültek neki! :o)És amik még rám várnak, kiszabva... Kezes-lábas pizsamák, sapkák, házi cipők... Mi is készülünk az őszre - télre! :o)

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Dia írta...

    wow! Te aztán nem tétlenkedtél az elmúlt napokban! :-)
    gyönyörűek lettek! Nálam a pénztárca a nyerő befutó! :-)

    Szép hétvégét!

    Dia

    Silerika írta...

    Húha, de ügyes voltál! Mennyi minden készült Nálad.:)

    die Plötzies írta...

    De örülnék ha nekem is lenne idöm ilyen sok mindent csinálni! A bugyi neszeszer a kedvencem!

    LG, Melanie

    t®eb♥®etta írta...

    A bugyineszeszer király:))))))

    Névtelen írta...

    Hallo.
    Ich mochte mit Ihrer Website kissalexa.blogspot.com Links tauschen

    Kalex © írta...

    Hallo Unbekannte! :o)
    Gut, schik mir bitte Dein webseite links im Privat (alexandra.kisss@gmail.com)
    LG. Kalex