• Stílus egyéniségeknek !

    Télre készülve...


    Ma volt egy kis időm varrni, így hamar összetudtam állítani ezt a 2 sapit, a mi kis Manónknak! :o)

    A csíkos sapi, belülre polárt kapott; A vajszínű sapi belsejébe meg a Teddy macis flanel anyagom került "bélésnek" és kívülre egy Teddy macit pelenkaöltéssel rávarrtam!
    A bojtokat is én készítettem, egy hagyományos pom-pomot, és egy függönybojthoz hasonlót. Sztem nagyon feldobja a sapikat a bojt!!!
    A két sapi hamar -, szabással együtt röpke fél óra alatt elkészültek! :o)

    (És nem utolsó sorban pénztárca kímélő megoldás az Anyukák számára, nem beszélve arról, hogy így igazán egyedi darabok születnek!)

    Kellemes hétvégét mindenkinek! :o)


    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Abile írta...

    De helyesek! Tényleg igazi manósapik! :o)

    Dia írta...

    nagyon jópofa! Nekem is kellene télre valami füles sapit varrnom :-)