• Stílus egyéniségeknek !

    Visszatérés


    Ismét itt vagyok, köszönöm mindenkinek, akik Velem együtt éreztek, izgultak! Szerencsére a Családtagjaim jobban vannak :o) !!!

    A kedvem is visszatért az alkotáshoz!!!
    Tegnap este ezt a kis kannaruhát készítettem el! Ajándék lesz, remélem nem nézi meg az illetékes, mielőtt átadhatnánk!? :o)
    Nekem nagyon tetszik a formája, és a teásfilter is saját ötlet! :o)
    És-és, mint láthatjátok a képen, én is beléptem a textil címkések sorába, már Nekem is van egyedi, szövött címkém :o) (Köszönöm KicsiKató a címet!) :o)


    És egy elmaradás! A Pigotta babáim már odaértek a gyüjtőhelyre, remélem hamar gazdára lel majd Lolka és Bolka! Várom a további fejleményeket! :o)

    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Jujj de jó! A javulás is, a címke is, a kannamelegítő is...:) Szegedről rendeltél?

    Bea írta...

    Vidám hangulat, tetszik. Én is épp azon gondolkodom, hogy kéne csinálni, csak én karácsonyit gondoltam.
    Ez a textilcímke engem is érdekelne- tudnál írni róla ?

    Kalex © írta...

    KicsiKató! Igen, köszi a címet, végül én is őket választottam. A címke szuper, a jobb minőséget választottam, ez árban látszik is, de meg vagyok velük elégedve! Nagyon tetszik! Köszi még egyszer! :o)

    die Plötzies írta...

    Ez egy jó hir! Gondolom már nagyon bizserget az ujjad varás nélkül!

    Melanie

    Abile írta...

    Dejóóó.... Örülök, hogy újra itt vagy! Nagyon jó lett a kannamelegítő!