• Stílus egyéniségeknek !

    Karácsonyi ajándékötletek II. rész / Weihnachtsgeschenk Ideen Teil 2.


    Talán még nem késő azoknak, akik nem tudják mit adjanak karácsonykor.

    Bár sztem már mindenkinél meg vannak az ajándékok, de azért van itt még pár ötlet, amiből tudtok ötletet meríteni!

    Ez egy poncsó, egy drága 3 éves kislánynak készült!
    Még egy poncsót varrtam, de ez egy tündéri 2 éves kislánynak...
    Női táska, fekete kordból, belül zsebbel,melyre hímeztem is, a tulajdonosa nevét! :o)
    Egy neszesszer, régi stílusban, arany cérnával, névvel hímezve!
    Kulcstartók, ezek is régi stílusúak, csipkével. A tulajdonosuk monogrammját ráhímeztem. :o)
    Ezekre nem név, hanem helységek lettek ráhímezve... A tulajdonosa tudni fogja mire gondoltam. :o)
    Egy férfi övtáska, strapabíró anyagból, kőműves srácnak lesz, ezért ráhímeztem, hogy "Kőművesek gyöngye" :o)
    A mérete másfélszer nagyobb, mint a normál övtáskáé, hogy tudjon bele pakolni! :o)
    Egy borosüveg zsák és egy normál ajándék zsákocska.
    Ennyi fért az időmbe, most már pihenek én is és készülődök a Karácsonyra!
    Persze most már nem varrással! :o)
    Kellemes készülődést kívánok Mindenkinek!!!

    0 megjegyzés / KOMMENTARE :