• Stílus egyéniségeknek !

    Kétszer csengetett a postás...


    Igen-igen! Meglepődtem!
    Már mint nem a két csengetésen és nem is a postáson, hanem hogy csomagom érkezett!

    A karácsonyi húzogatós játékban, az én kis párom, Carrie, küldött nekem csomagot!
    Mikor kibontottam, csak ámultam és bámultam a sok szépséges ajándékon. Utólagosan is nagyon köszönöm Carrie, nagy örömet okoztál a csomagoddal!

    Íme, amiket kaptam:
    **********************************************************

    Treboretta megajndékozott egy blogger díjjal, aminek most eleget teszek. :o)
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! :o) Megtisztelve érzem most magamat! :o)
    7 dolog, amit érdemes rólam tudni:
    1. Szeretem a CSI-t.
    2. Szeretem (imádom!) a zöld olíva bogyót!
    3. Szeretem a természetet, és a nagy kirándulásokat! Kedvenc helyem Ausztria és a hegyek!
    4. Szeretem az aloe-s termékeket, és az aloe növényt!
    5. Szeretem a pozitív, vidám és őszinte embereket! :o)
    6. Szeretem az "élj a mának" idézetet!
    7. Szeretek varrni! (ha-ha-ha, ki gondolta volna!) :o)))
    Remélem sokat megtudtatok rólam! (?) És így ezáltal jobban megismerhettek.

    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    t®eb♥®etta írta...

    Örülök nagyon,hogy megint egy keveset megtudhattam rólad,ÉS!,hogy tudd,én is szeretem a CSI-t!:DDDD a Második kedvenc sorozatom:D

    die Plötzies írta...

    A olivia bogyokat én is nagyon szeretem és a hegyeket is. Köszönöm mégegyszer a csomagodat. Fabi ma a sapkával ment aludni :-)

    Melanie