• Stílus egyéniségeknek !

    Szabásminták / Geldtascheschnnitte


    Ma közzé tettem pár Tildás szabásmintát, de hamar le is szedtem a blogról... az ok egyszerű. Kaptam egy értesítőt, hogy ez nem törvényes, szedjem le. :o(
    De hogy szabásminta is legyen, ... ám legyen! Így közzé fogok tenni szabásmintákat, de nem Tildásakat! Ok? :o)

    Akinek van jó kis szabásmintája, és szeretné ha közzé tennénk, az szóljon bátran, felteszem szívesen, a nevével és forrással megjelölve.

    És akkor jöjjön a híres Kalex rózsás pénztárca szabásmintája:
    Ez az alap:
    Ez pedig a belső része, és a záródó csat rész:
    Én raktam bele névjegykártya tartókat, szalagot húztam keresztbe-kasúl, majd gyönggyel lerögzítettem. (Lásd a képre klikkelve!)
    Amikor ezekkel kész lettem, az alapot és a belső részt körbeszegtem pánttal.
    A pánt szélessége 4 cm,
    hossza az alapnál: 70 cm
    hossza a belső résznél: 66 cm
    1 cm szélesen szegtem be.
    A legvégén az alapba beleillesztettem a belső részt, és a szaggatott vonal mentén összetűztem őket!

    Jó varrást mindenkinek!

    3 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Monika írta...

    Hű,de szép ez a pénztárca!!!!
    Kitől kaptál figyelmeztetést,hogy nem szabad felrakni Tildas szabásmintát?Ki figyel minket?a Nagy Testvér?
    Én láttam már más blogokon könyvekből kitett szabásmintákat...Bár,érthető...

    Aranka írta...

    Szerintem, ha megrajzolod a szabásmintát és a mérete is más a fotózással, az már nem minősül, jogsértésnek.

    Monika írta...

    Nahát!Képzeld el,most vettem észre,hogy még nem voltam hivatalosan rendszeres olvasód,pedig az vagyok már régóta.:)
    Rendeztem a helyzetet.