• Stílus egyéniségeknek !

    Újabb Kalex tervezés / Neues Kalex Produkt


    Sziasztok! :o)

    Tegnap megszületett egy újabb Kalex-os terv... egy baba! :o)
    Nekem nagyon tetszik a végeredmény, na de! A segítségeteket kérem!
    Nem tudom, hogy nevezzem el a babát, és ha tudnátok segíteni, megköszönném!
    Amelyik név a legjobban illik a babára, azzal a névvel fogom "futtatni" a babát!
    Ha van ötleted, kérlek írd meg nekem egy kommentben. Köszönöm!!!
    :o)

    Íme a baba:
    Hallo Leute! :o)

    Ich habe gestern ein neues Produkt geplant und genäht... eine Puppe! :o)
    No, aber! Ich weiss nicht, wie soll ich die Puppe nennen!?
    Hast du ein Tip??? Schreib mir bitte in einem Komment!
    Danke!
    LG.

    14 megjegyzés / KOMMENTARE :

    die Plötzies írta...

    Nagyon kedves a babád és nem tudom miért de Irénke néni jutott eszembe amikor megláttam!

    Melanie

    Amanda írta...

    Manna
    Nincs különösebb oka!

    judit.6 írta...

    A Manna tök jó. :)
    Nekem a Bogi ugrott be. Egyik ismerősöm kislánya. Totál ilyen haja van. :)

    SiNiJu írta...

    süüüüß und wie wäre es mit Lenchen oder Leni

    Aranka írta...

    Ha nem igazi lány nevet szeretnél. Ilyen göndör hajú a babára szerintem illene a Bongyorka név is.

    Kaoka írta...

    Annyira Fannis. :) Legyen Fanni.:)

    Timi írta...

    Első pillantásra a Manci név jutott eszembe :) Nagyon helyes baba!

    Melusee írta...

    Szerintem meg legyen Kalex.... :)

    Shushanna írta...

    Nekem Janka...
    Nagyon bájos! :)

    Edige írta...

    Nekem a Gerda ugrott be a Hókirálynőből... vagy az nem is onnan való?

    Cic írta...

    Nekem pedig Teca ugrott be elsőnek. Szinte pont úgy néz ki mint unokahugi kicsinek, aki most ugyan már 22 éves és eredendően Zsófi, de én csak Tecának hívtam. Ezért ő persze mérges volt, aztán annál inkább "tecáztam", végül teljesen rajta maradt. De persze csak én hívhatom így. ;-)

    Kalex © írta...

    Köszönöm Lányok! :o) Nagyon jókat írtatok eddig!
    Van még vkinek tippje??? :o)

    Dóri írta...

    Nekem olyan Paulás. :)

    SDAnita írta...

    En valami kedves neven tortem a fejem...es eszembe jutott, hogy is hivtam egesz kicsi koraban az en bongyor haju lenykamat : Panka ! Es meg az orra is pont ilyen pisze volt ! :-)))

    Nagyon helyes ez a baba ! Gratulalok !