• Stílus egyéniségeknek !

    Blogságok


    Szeretném az elmaradásaimat pótolni!
    Blog-játékok, felkérések következnek! :o) Csak hogy én is lefussam a kötelező köröket... :o)

    Kreatív blogger díj Aranka-ság-tól, FGina-tól és Dudit-tól! :o) Nagyon örültem neki, hogy rám is gondoltak e díj tovább osztásakor! :o)
    Köszönöm szépen!!!
    A játékszabályok szerint 7 dolgot kell magamról írnom, és tovább kell adnom 7 bloggerinának! :O)
    Nos, akkor csapjunk bele:

    1.) A reggel nálam csak (zöld) teával indulhat. Ez jelenti számomra a koffein adagomat!
    2.) Imádok varrni, oly annyira hogy néha elfeledkezem magamról... napokat is bent "ragadnék" a szobámba, ha nem szólnánk. :o)
    3.) A banános csoki a kedvenc... erről nagyon nehezen mondok le.
    4.) Imádok fényképezni, így én egy képen sem vagyok szinte rajta. :o)
    5.) Rajongója vagyok a német konyhának... gyakran főzök/sütök Dietrich szószt, Zupfkuchen-t és Schweinbratent. :o)))))
    6.) Nem vagyok sorozat rajongó, de a CIA Miami-ért oda vagyok! Mindig úgy alakítom a dolgaimat, hogy ha megy, nézhessem.
    7.) Éjjeli bagoly vagyok, így este is sokszor az alvás rovására- varrok. :o)

    És akiknek tovább adnám: :o)
    Kiskalács, Treboretta, Rita, Csigi, Plötzies, Abile, Raindrop

    _____________________________________

    Kiskalács lepett meg nemrég ezzel a csodás díjjal:
    Köszi Dóri! Nagyon drága vagy!!! :o)
    _____________________________________

    Íme a harmadik elmaradásom...
    A játék neve : "Mi lenne ha...." Timi adta át nekem a staféta botot.
    8 kérdésre kell válaszolni, majd tovább adni 8 bloggerina barátaimnak! :O)
    1. Ha nyernék a lottón...
    akkor ugyanúgy élném az életemet mint eddig, csak körbejárnám a világot a családommal, majd mikor hazaérnénk, a "maradékot" befektetném egy Kalex-os cégbe.
    2. Rossz szokás...
    Néha szétszórt vagyok.
    3. Koffein...
    Nálami csak a koffeines tea (Zöld tea) jöhet szóba, a kávé illatától rosszul leszek. :o( Lehet ez a pár éve okozott kávé túladagolásomnak köszönhető!
    4. Színeim...
    Lila, natúr színek.
    5. Hogy mi van jelenleg rajtam? Fekete farmernadrág, aranyszínű felső.
    6. Háziállat...
    Néha porcica (más nincs)
    7. 10 év múlva hol látod magad... Üzletasszonyként a kedvenc városom leghíresebb utcájában, az én kis boltomban.
    8. Legutóbbi nagyon jó élmény...
    Fél órája jöttem haza egy wellness klubból, ahol nyertem egy órás keleti Thai masszázst. Azt hiszem ez csodás érzés volt!!! :o)

    És mivel tovább kellene adnom, de tudom hogy sokan nem szeretitek az ilyen kötelező köröket, így nem is adnám tovább. Remélem nem gond. (?) :o)

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Raindrop írta...

    Nagyon kedves vagy, hogy gondoltál rám! :) Köszönöm szépen!
    Van egy rakás elmaradásom nekem is, ma pótolni fogom! :)

    t®eb♥®etta írta...

    Köszi,hogy a KB díjat megkaptam töled is!:DDDD
    Minél többen adjátok,annál boldogabb vagyok,és büszkébb!:D
    Köszi szépen ,hogy gondoltál rám.:))
    puszika

    Abile írta...

    Köszönöm a díjat, jólesik, hogy gondoltál rám!

    Timi írta...

    Köszönöm, hogy meg írtad, mi lenne ha... :)

    die Plötzies írta...

    Látom a varáss azt nem maradhat ki felsoroasbol! Köszönöm szápen a dijat. Hamarosan felteszem a blogomra és elérulok én is valamit magamrol!

    Puszi

    Melanie

    F.Gina írta...

    A Nagy Arany Golyófej-díjat tőlem is kaptad, de azért ne add tovább még egyszer :)) Csíny letudva !