• Stílus egyéniségeknek !

    Húsvétra hangolva... / zu Ostern


    Megláttam ezt a két anyagot, - a natúr textilbőrt és az apró virágosat - és megszerettem! :o) Evidens volt, hogy ebből csak vmi vidám dolog készülhet!
    Ebből született meg ez a húsvéti (tavaszi) női táska, amelyen a nyuszit is magam terveztem. :o)
    A táskához híven készült egy hozzá illő neszesszer is, egy jó nagy jojo-val:

    Tényleg jöhetne már a tavasz!... :o)

    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Profi munka. : )

    Dia írta...

    csatlakozom Arankához! Tényleg fantasztikus lett!!!

    Abile írta...

    Nagyon jó lett a táska és a neszeszer is! Én is mostanság próbálkozom egy kicsit belecsempészni a textilbőrt a varrásaimba.
    A tavasz... Hmmm... Nálunk most épp szakad a hó és sajnos meg is marad!

    die Plötzies írta...

    Hát tényleg igy el se tudom hini, hogy hamarosan itt a husvét! De legalább a gyönyörü alkotásaid emlékeztet rá!

    Melanie

    Anita írta...

    Igen, valóban jöhetne már a tavasz, én is nagyon várom! Valahol nagyon leragadt, de én még reménykedek :) Ez a nagy jo-jo nagyon jo-jol sikerült!! Én is kacsintgatok az ötlettel, hogy kipróbáljam, csak az első sikerélményig nehéz nekifogni.
    Apropó, találsz nálam (www.babocablog.blogspot.com) egy kis ajándékot, kukkants be.

    Raindrop írta...

    Igazi zseni vagy!!! :)
    Az ötlet csudajó, a nyuszi tündéri, az anyag nagyon tetszik, és elképesztően jól mutat!

    Moncsi írta...

    Díjat kaptál tőlem. Kukk be érte, és fogadd szeretettel.

    Aranka írta...

    Sunshine díj vár rád nálam is. : )