• Stílus egyéniségeknek !

    Recycling


    A napokban turkáltam a hatalmas anyagos dobozaimban, amelyek telis-tele vannak kissebb-nagyobb anyag darabokkal... így bukkantam erre a csíkos kis nacira, amelynek a szárait már vmikor levághattam, mert biztos felhasználtam vmire. Nos erre már nem emlékszem... :)))
    Viszont újraterveztem, és gondoltam csinálok belőle vmilyen szoknyát a 6 éves rokonlányunknak. :)
    Amikor elkészültem vele, én csak így neveztem el:

    Szivárvány szoknya: :)


    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Carrie írta...

    Hű, de édes ez a szoknyácska! Tegnap én is válogattam a ruhák közül gyűjtésre és több darabot félretettem, hogy majd varrok valamit belőle. :-D

    F.Gina írta...

    Nagyon vidám nyárias darabka :))

    Monika írta...

    Fantasztikus vagy!!!!lennék a lányod.:)

    Raindrop írta...

    Fú, simán elhordanám a piros vagy sárga convers csukáimhoz. Színorgia! :)))