• Stílus egyéniségeknek !

    Kutyusok


    Ismét itt vagyok! :o)
    Köszönöm Mindenkinek a jókívánságokat, akik gondoltak KicsiKalex-re! Jelentem, jól van, ismét oviban! :o)

    És akkor mutatnék két kiskutyát, melyekből az egyik megrendelésre, a másik meg ajándék lesz!
    Aki ajándékba kapja, egy drága szülinapos kisfiú, akinek az anyukájával több, mint 1 éve indult a blogbarátságunk! :o)
    Azért is merem megmutatni, mert ugye a kisfiúnak lesz meglepi.... :o))))
    Íme:

    És a megrendelésre készült tacsilány! Az anyuka kérte, hogy legyen ugyan olyan, mint az előző tacsilánykám. De mivel ez a Kalex © egyedi termékek gyára, így csak hasonlót "tudtam" produkálni! :o)
    Remélem ez is tetszeni fog neki és a kis Petrának!?


    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    die Plötzies írta...

    Itt ülök és nem a szám a fülemig ér! Nagyon kedves töled, remélem sikerül püsködkor találkoznum magyarba! Örülnék neki!

    Melanie

    Örülök, hogy Kicsi Kalex megint jol van!

    Kalex © írta...

    Melanie!
    Remélem én is hogy összejön a randi! :o)
    Puszi Fabi-nak! :o)

    Abile írta...

    Hát az a fodros szoknya... el vagyok olvadva... Nagyon édesek lettek!

    t®eb♥®etta írta...

    Biztos örülni fognak neki a gyerekek:)Nagyon jó lett mindkét kutyus:)
    Szép 7végét!:)

    Kalex © írta...

    Abile!
    Köszönöm! :o)

    Treboretta!
    Már az egyik kisgyerkőc megkapta, és nagy volt az öröm! :o)
    Neked is kellemes hétvégét!