• Stílus egyéniségeknek !

    Textilbör / Textilleder


    Mostanában nagyon megszerettem a textilbőrőket, ezekből készítettem pár dolgot. :o)
    Mutatnám is Nektek!

    Egy textilbőr táska: Cserszínű textilbőrből, belül barna kockás-rózsás béléssel, zsebekkel, karabínerrel. Saját tervezésű ez is :o)
    Egy termosztartó: Világos barna textilbőrből készült, a fogantyúval könnyen cipelhetővé vállik. :o)

    És egy neszesszer: Ugyan úgy, világos barna színű anyagból, csak itt az egyszerűségét egy gyönyörű arany-masni dobja fel. Belseje szép barna-piros kockás - fiatalos bélést kapott. :o)


    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Claudine írta...

    toll, hast du die SAchen selber genäht? Gratuliere!
    Bis bald
    herzlichst Claudine

    Kalex © írta...

    Liebe Claudine!
    Ich habe vergessen auf Deutsch zu übersetzen. Ich habe aus Textilleder-Sachen genäht. Das ist mein lieblings Stoff zur dieser Zeit! :o)
    Liebe grüsse, Alexa

    die Plötzies írta...

    Látom kihasználod az idöt mig kicsi Kalex az oviban van! Èn még nem vartam bört de biztos nehezebb mint normális anyagot!

    Vérom már a postást nagyon!

    Melanie

    Dia írta...

    Kalex, ezek valami fantasztikusak lettek!!! A női táskától teljesen oda vagyok. Még én sem próbáltam bőrrel dolgozni, nem is mernék, de ez nagyon szép lett!

    Kalex © írta...

    Melanie!
    Nem nehezebb, sztem könnyebb dolgozni vele, mint a többi anyaggal. Legalábbis sztem érdemes kipróbálni! Én csak ajánlani tudom Nektek!

    Dia!
    Nagyon köszönöm, ezek aztán igazán ösztönző szavak! :o)
    Próbáld ki egyszer milyen is varrni a bőrrel, beleszeretsz Te is! :o)

    Marcsi írta...

    Ezek a gyönyörű dolgok engem is elvarázsolnak!
    Megkérdezhetem, hogy hol lehet beszerezni ilyen textilbőrt?

    Judit írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.