• Stílus egyéniségeknek !

    Konyhai szett


    Kicsit más vonalon menve tovább, ... most egy konyhai szettet készítettem - romantikus stílusban! :o)
    Sztem nagyon szép lett a végeredmény, nekem nagyon tetszik, főleg hogy drága tesókám szépséges konyháját "díszíti" ez a szett. De remélem nem csak díszítésként szolgál, hanem a használatban is! :o)



    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Főkolomp írta...

    Nagyon szép lett!

    Aranka írta...

    Vidám és romantikus szettet varrtál. : )

    Abile írta...

    Milyen jó, hogy ilyen hosszú a kesztyű szára... én rendszerint a kesztyű fölött égetem meg magam a sütőben.
    Nagyon szép anyagokat választottál hozzá!

    Monika írta...

    Óóóóóóóó! Meseszép!!!!!

    Cila Zzy írta...

    Kb. 1 éve tervezem, hogy varrok végre magamnak is, mert ez nálam is ajándék. Na, erre kedden kis híjján felgyújtottam magam... nyugi, ez nálam nem meglepő... csak most azért ment könnyebben, mert már a vlies van kis a kesztyűből és az hamarabb lángra lobbant...
    Szóval most megyek és varrok. Vagy nagytakarítok?

    t®eb♥®etta írta...

    aha,így már érdemes nekiállni fözni:DD

    Kalex © írta...

    Köszönöm lányok!!! Kedvesek vagytok!

    Különben tényleg nagyon praktikus hogy hosszú a szára a kesztyűnek, mert persze mindig ott ég meg ahol már nincs kesztyű!
    Tesókám is azt mondta hogy imádja a szettet és hogy nagyon tetszik neki!!! :o)

    H. Mária írta...

    Ez valóban nagyon szép. :)
    Biztos, hogy használni is fogja. :)