• Stílus egyéniségeknek !

    Nöies sporttáska :o) / Sporttasche :o)


    Sokáig nem jelentkeztem, de ismét itt vagyok. :o) Az ok, amiért nem voltam, egyszerű. Nem jutottam a gépemhez hogy varrjak, így sajnos, nem tudtam volna Nektek semmit sem mutatni! De a pihenésem, meghozta gyümölcsét!
    :o)

    Ich bin wieder. Ich habe keine Zeit nähen, aber ich habe ganz viel Pause gemacht, ... ich habe viel "Muki" (Energie) :o)
    Ich habe wieder eine eigenplanunge Tasche gezeichnet, eine Sporttasche. Gefallt mir sehr! :o) Ich kann schon spinning machen und gehen mit neuer Tasche... :o)))

    Itt a legújabb saját tervezésű nőies sporttáskám:
    A bélése olyan kis virágos anyagból van, mint a táska fülén is a szegő. Igazi csajos sporttáska lett!
    Azt hiszem ennek a fazonnak lesz folytatása.... :o)   ... Legyen??? :o)


    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Dia írta...

    Örülünk, hogy ismét itt vagy, és hogy ismét ilyen gyönyörűséget alkottál!
    (én is kaptam egy megrendelést egy bőr táskára :-) )

    Még azt nem tudom, hol lehet ilyen szép textilbőröket beszerezni.

    Abile írta...

    Nagyon jó lett a táska! Tényleg beleszerelmesedtél a textilbőrbe! A táska fülén a szegés nagyon jó lett!! :o))))