• Stílus egyéniségeknek !

    Talákozó egy kedves Bloggerinával! :o) / Ich habe mit Plötzies getroffen! :o)


    Varrtam is, meg nem is, ...... de ez most nem is igazán lényeges! :o)
    Előzetes megbeszélés alapján, sok hónapos várakozást követve, találkoztam egy kedves régi bloggerina barátnőmmel, Melanie-val (alias Plötzies), aminek nagyon-nagyon örülök, hogy összejött a személyes randink is! :o)
    Csak pozitív élményekkel vagyok teli!... egy szuper aranyos, jókedélyű, nagyon pozitív kisugárzású hölgyeményt ismerhettem meg! :o)
    Köszönök Melanie mindent! Azt hiszem, ennek a barátságnak lesz még folytatása... ;o)

    És nem jött Ő sem üres kézzel, mivel ezt a gyönyörű csomagot kaptam Tőle:
    Íme a gyerekeink, akik egyszerűen imádni valók! Nem egy az anyanyelvük... de mégis megértették egymást!


    1 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Abile írta...

    Ez a hétvége a nagy baráti találkozások hétvégéje volt! Teljesen átérzem az örömödet! :o)) Szuper jó lehetett!