• Stílus egyéniségeknek !

    Képkeret... / Rahmen von Textil...


    Egy szokványos képkeretet szerettem volna feldobni vmi romantikus anyaggal, így született meg az ötlet, hogy egyik kedvenc anyagommal bevonom a keretet.
    Ez lett belőle:
    Nekem tetszik a végeredmény! :o)
    Most már jöhet bele a családi fényképünk! :o)



    9 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Monika írta...

    Mesés lett,nagyon,de nagyon ügyes vagy!
    Nem is szokványos a képkeret,ilyen mély öblűt még nem is láttam,legalábbis mostanság.
    Nekem is kedvencem az ilyen anyag.
    Meg szabad kérdezni,hogy mivel ragasztottad rá?De ha műhelytitok,akkor ne írd meg.:)

    Cila Zzy írta...

    Nagyon szép!

    Kata írta...

    Ez csodás lett!!!

    Kalex © írta...

    Cila, Kata!
    Köszönöm! :o)

    Mammka!
    Nem műhelytitok... szívesen elárulom, hátha vki kedvet kap!
    Van egy olyan decoupage ragasztó és lakk egyben, no azzal készült ez a szépség. Anyag alá kentem, anyagot rásimít, kényes helyeknél és éleknél újra leken... szárad és kész is! :o)

    die Plötzies írta...

    Igy egymagába kép nélkül is gyönyörü. Nekem is tetszij. Milyen a munka??

    Puszi

    Melanie

    t®eb♥®etta írta...

    jó ötlet:) kiváncsi lennék a képre,amit beleteszel:)

    Kalex © írta...

    Liebe Melanie!
    Der Job ist wunderschön!!! Ich glaube, dass ein Traumjob ist! :o)
    Ich schreibe dir mail im Privat!
    Puszi!!!

    Kalex © írta...

    Treboretta!
    Ich habe noch nicht dir auf Deutsch schreiben... :o)
    Darf ich Dir "unser Bild" im Mail schicken??? :o)

    Abile írta...

    Fantasztikus ötlet!! Nagyon szép lett!