• Stílus egyéniségeknek !

    Csodaszép! / Wunderschön!


    Kedves felkérésnek tettem eleget, miszerint kedves barátnőm kért meg, hogy varrjak Neki egy szépséges táskát. Elképzelések voltak, összevegyítettük a kettőnk elképzelését, és megszületett a - nemes egyszerűséggel nevezett - "kék romantika".
    Nem volt kérdéses, hogy az újonnan szerzett fekete 3D-s textilbőrből készítem el a táskát... :o)
    A belsejét ez a csodás kék rózsás anyag béleli, ahol helyet kapott egy belső zseb is, és egy kulcstartós karabíner.
    Nekem nagyon tetszik a végeredmény, remélem Neki is!? :o)

    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Dia írta...

    Ez tényleg csodaszép lett!!!
    Az nagyon tetszik - már a Te táskádnál is megcsodáltam -, hogy az oldalán látszik a kék anyag. Ezt hogy készíted?

    Unknown írta...

    Mutatós darab! Gratula! :)

    Ládikó írta...

    Nagyon szép lett. :-)

    Abile írta...

    Ez igen!! Szívvel-lélekkel készült.. ebben biztos vagyok! Nagyon ügyes vagy!

    Kalex © írta...

    Köszi Lányok! Igazán, szívvel - lélekkel készült! Köszönöm! :o)

    Judit írta...

    Jujj, ez nagyon tetszik, fazonban is, színben is, nagyon szép!!!!!!

    kyba írta...

    Régóta figyelemmel kísérem a blogodat, gratulálok hozzá, SZÉP IGÉNYES.
    Meglepetés vár az oldalamon.
    További szép napot, üdvözlettel:Kyba