• Stílus egyéniségeknek !

    Egy textilre hangolva...


    Ismét itt, újra köztetek! :o)
    Nagyon köszönjük mindenkinek a jó kívánságokat!
    Jelentem, (remélem) elindultunk a gyógyulás útján! KicsiKalex most már jobban van, és szerencsére már én is. (De talán fontosabb, hogy elmodjam, KicsiKalex is ágynak dőlt, ugyan azzal, mint én!) Ma voltunk kontrollon, szerdán újra kontroll! :o(((

    Kevés időmben alkottam is, most csak apróságok kerültek ki a kezeim alól.
    Mondhatni egy stílusúak, de mégis különbözőek:

    Egy kisebb neszesszer:
    Egy nagyobb neszesszer:
    Egy péntárca: Ez is más stílusú lett, mint szerettem volna, úgy hogy ez is még fejlesztés alatt van. :o)
    Egy baglyos kulcstartó, a maga 5 cm-es nagyságával. :o)
    És még egy kulcstartó, igazán nőcisre sikeredett. :o)
    Jelenleg ennyire futotta az energiámból, de igyekszem még többet alkotni, ahogy regerenálódunk. :o)


    0 megjegyzés / KOMMENTARE :