• Stílus egyéniségeknek !

    Heti sokaság....


    A hét kicsit zsúfolt volt, - de gondolom ez mindenkinek!
    Sokat varrtam, mondhatni rengeteget. Van amit már mutogathatok, van amit csak karácsony után.... :o)
    No, de ne szaladjunk elébe.... mert tegnap csengetett a postás, és ezt a gyönyörűséges ajándékot kaptam karácsonyra!
    Meseszép!!!
    Köszönöm Anikó!!! Megleptél vele... és nagy örömöt okoztál! :o)
    Neked is kívánok kellemes ünnepeket! :o)

    Jöjjenek a mutogatni valók...
    Ez a legkedvesebb számomra, ez a címketartóm! Melanie lepett meg még a nyáron vele, de eddig nem tudtam megmutatni. Imádom! Melanie, én is kívánok kellemes és békés ünnepeket Neked és a fiúknak!
    Puszi!
    Aztán varrtam ebből a két rózsaszín és apró virág mintás anyagból egy egész garnitúrát.
    Pontosan:
    -függönyöket:
    -kislányok fidres-fodros párnákat:
    -Ennek a két tüneménynek névre szóló, sok zsebes falvédőt... persze ugyan ebből az anyagból. (Kép sajnos lemaradt!)

    Elkészült textilbőrből ez a barna textilbőr-taft összhatású legújabb Kalex pénztárca:
    Készült még pár organza sál, ez a bordós a legújabb:

    Ennyit tudtam megmutatni Nektek, hiszen a többi még ajándék vagy titok,... szóval ünnepek után jövök ismét mutogatni képeket!
    De addig is,
    mindenkinek kívánok Minden szépet és jót, örömteli és boldog karácsony ünnepeket!




    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    bruercsi írta...

    Békés, boldog karácsonyt !

    KicsiKató írta...

    Nektek is áldott karácsonyt!:)

    Nagyon tetszik ez a vonal, amin elindultál... ne értsd félre, de Tildát mindenki tud varrni (na jó, a vékonyka lábak kifordítása nem a legegyszerűbb), de ezek a neszeszerek, ruhák, organza sál... Nagyon jóóó! :)

    Lente Julcsi írta...

    Boldog Karácsonyt!

    Judit írta...

    Neked is boldog karácsonyt!

    Abile írta...

    Békés, boldog karácsonyt kívánok!