• Stílus egyéniségeknek !

    Feltöltödés...


    után újra itt vagyok! :o)
    Az igazság az, hogy alkotói válságban voltam, és sehogy sem jött az ihlet, nem működött az a rugó, ami általában beindítja a fantáziát,  a terveket... Aki alkot, azt hiszem majd nem mindenki átesik ezen! Én sem úsztam meg.
    No de! Átvészeltem és újra itt vagyok, tele tervekkel, ötletekkel. :o)

    Íme a legújabb darabok, mely - még mindig - az organza és textil bőr ötvözéséből születtek.
    Fiatalos és egyben nagyon nőcis lett ez a szett!

    Neszesszer:
     Kulcstartó:
    Nekem nagyon bejön ez a fiatalos elegancia!!! :o)

    Gyönyörű tavaszi - alkotós - napokat kívánok Nektek!!!

    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Monika írta...

    Ó,de jó újra olvasni Téged!
    Most egy nagy ölelést küldök Neked,mert a szívemben a helyed:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    Kalex © írta...

    Köszönöm Mammka, kedves vagy! :o)