• Stílus egyéniségeknek !

    Játék! / Spiel mit! / Game!



    Nagyon boldog vagyok!!! :o)
    Elértük a 100.000-es látogatottságot!!!

    Köszönöm Mindenkinek, akik minden nap "Velem vannak" és olvassák a blogomat! :o)
    Jó, hogy vagytok Nekem!!!

    Ennek örömére játékot indítok.
    A Játék szabály egyszerű. Rúgjuk fel az eddigi szabályokat! :D
    Hagyj itt kommentet, ennél a bejegyzésnél. Ez a komment lehet több is. Aki többet kommentel, annak nagyobb az esélye a nyerésre... :o)

    N Y E R E M É N Y E K

    3 szerencsés ember fog Kalex-os ajándékot kapni, ezért 3 nevet fogok kihúzni.
    A nyeremények a következők lesznek:
         1.)    Ruhacsipesz tartó zsákocska Kalex módra:
         2.)     Neszesszer és egy kulcstartó kék textilbőrből:
         3.)     Fekete - lila kulcstartó Textilbőr és organza párosításával:
    

    Jelentkezési határidő: Április 10.
    Sorsolás: Április 11.-én 8:00-kor.

    Jó játékot!!!

    108 megjegyzés / KOMMENTARE :

    napos írta...

    Gratulálok a sikeres blogodhoz!
    Nagyon szépek a munkáid, így tudom, hogy bármi is lesz a nyeremény, biztos, hogy nagyon tetszeni fog a nyertesnek. :)

    napos írta...

    Szeretnék egy "jó szót" is küldeni neked Eszter játékán keresztül!
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    KicsiKató írta...

    Gratulálok!!! Több komment? Tuti? Én napi százat is tudok neked írni, ha ezen múlik:))

    Napsugárkisasszony írta...

    Ha már van ilyen lehetőség,én egy nap kettőt is fogok!:D
    És gratula!:)

    Timi írta...

    Szuper! Jövök kommentelni :)

    Unknown írta...

    Én csak egyet hagyok...
    Gratulálok ehhez a hatalmas számhoz!!! :D

    Bebi írta...

    Én is gratulálok neked!

    kirszti írta...

    Már próbálkoztam több játékodon is, hátha most végre szerencsés is leszek! :)

    kirszti írta...

    ja igen, és 10-én lesz a szülinapom, szép meglepetés lenne nyerni :DD

    Hencsilli írta...

    Micsoda új szabály :D Szeretnék én is egy Kalex-os ajándékot, bármi is legyen az :D

    Jutus írta...

    Én is gratulálok ehez a szép kerek számhoz!!! ..és persze kommentelek!:))

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Duby írta...

    Gratulálok!! Ěn szeretek ide járni és remélem még sok látnivaló akad a jôvôben is!!!

    Monika írta...

    Ez aztán a kalexes játék!:)))))
    Rengeteg komment lesz itt azt hiszem.:)
    Gratulálok Neked!!!
    Csomagot még mindig nem küldtem,de a hétvégén nagyon igyekszem beletenni a borítékba,azt már megvettem.:))))

    Ari írta...

    Gratulálok!
    Gyarapítom én is a kommentelők számát:)

    Névtelen írta...

    annyi minden van már itt, hogy egy nap kellene végignézni :-)))
    Én inkább többször jövök kevesebb időre, így járulok hozzá a látogatottság növeléséhez!! :-))
    pusszancs és gratula!!!
    Evelin

    Csirli írta...

    Megadom magamnak a lehetoseget :) Kosziii! :)

    Veronika írta...

    Gratulálok!!!
    És ringbe szállok a meglepikért!

    Névtelen írta...

    Szeretnék játszani Kalex csodákért!
    Lilla

    Krisza írta...

    Gratulálok a 100ezerhez(:
    Csodaszépek a munkáid!

    Névtelen írta...

    Tök jók a cuccaid, én is sokat használok belőle.
    H-né Teri

    latinka írta...

    Én is szeretnék játszani:))

    Abile írta...

    Gratulálok a 100.000-hez! :D Micsoda új játékszabály.. Győzöd majd összeszámolni a játékosokat?? :o))

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    latinka írta...

    Akkor itt vagyok még egyszer:))

    Miboly írta...

    Gratulálok a kerek számhoz! Természetes játszom én is!

    Gabessz írta...

    Gyönyörűségeket alkotsz! Gratulálok!
    Jövök én is játszani!

    Morella írta...

    Jövök játszani!

    Morella írta...

    Ja, és blogban is meghirdettelek.

    Jutus írta...

    És mégegyszer!!:))

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Dudit írta...

    Gratulálok!
    Én is játszanék! Sajnos még soha nem volt szerecsém és nem nyertem semmit, de remélem most sikerül, hiszen csodás dolgokat készítesz mindig!

    Erzsébet írta...

    Gratulálok a szép nagy számhoz :-) Szeretnék játszani.

    Christina írta...

    Szia!
    Remélem most szerencsém lesz!
    Szeretnék én is játszani! :)

    Abile írta...

    Én már másodszor is! :o)

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Aranka írta...

    Úgy játszanék veled! : ))

    Aranka írta...

    Jövök játszani hozzád, bármit is lehet nyerni.

    inga írta...

    Gratulálok!

    Eta írta...

    Beszállok én is!!!

    Unknown írta...

    Szia!Mostmár van időm netezni, így megtaláltam ezt az oldalt!
    Lenne egy kérdésem esküvői ajándékra van esetleg vmi ötlet!
    Köszi

    Kalex © írta...

    Éva!
    Email címemre írj kérlek. Megbeszéljük! :o)

    inga írta...

    kíváncsi vagyok, hány bejegyzés lesz :)

    dani.m. írta...

    Glückwünsche auch von mir! Ich spiele gern mit
    LG, Dani

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    batorba írta...

    Gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz. Bár mostanában kimaradt az életemből a kommentelés...idő hiányában.:-)) Csak így tovább és kívánok minden jót!

    Aranka írta...

    Játszani mindennap kell így jöttem ma is, gyarapítani a bejegyzéseid számát.

    Brigadier írta...

    Ich spiele auch gerne mit...und herzlichen Glückwunsch auch von mir!
    Ein Servus aus Österreich!

    Ari írta...

    Jövök mégegyszer:)

    viperaeva írta...

    Hát akkor én is próbálkoznék, duplán!

    viperaeva írta...

    Ez a második próbálkozás!

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Elvira írta...

    Das ist ein tolles Ergebnis!!! Da spiel ich natürlich auch gerne mit.
    Liebe Grüße
    Elvira aus dem Allgäu

    Hencsilli írta...

    Második kommentem :D Növelem az esélyem :)

    Hencsilli írta...

    Gyorsan mégegyet: három a magyar igazság :D

    Hencsilli írta...

    És.... egy a ráadás :D:D:D

    Monika írta...

    Bár már lesz egy Kalexesem.:), azért nem hagyom ám magam: micsoda erős úr a telhetetlenség, főleg,ha a munkáidra gondolok. Naná,hogy hagyok itt még 1 kommentet.:))))

    batorba írta...

    Szio!
    Nem viszem túlzásba a kommentelést, de azért még egyet itt hagyok!.-)))

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    frihanna írta...

    Gratulálok!!!

    frihanna írta...

    Szép a blogod, és csodás dolgokat készítesz!

    napos írta...

    Még mindig tetszenek a munkáid :)

    inga írta...

    néha visszatérek :)
    Szép napot!

    ManóMérce írta...

    Bármi is lesz a nyeremény, szívesen jövök játszani, és gratulálok...

    Juju írta...

    Nagyon tetszik a blog, egy csomó mindent már lemásoltam, hogy magvarhassam.
    Üdv: Judit

    tipikos írta...

    Gratu! Tetszik a blogod, csak így tovább! :DD

    Monessa írta...

    Gratulálok! Szépek a munkáid! Játszok én is!:)

    frihanna írta...

    Megint jöttem. :):):):)

    frihanna írta...

    Szép napot mindenkinek, és jó kommentelést. :D:D:D:D

    Nicihaj írta...

    Szia , en is szeretnek jatszani !!

    agika írta...

    Gratulálok!Jövök én is játszani! ;)

    agika írta...

    Nem bírom kihagyni,hogy újra kommentelhessek-mégegy esélyt adva magamnak ;)

    Zöldgyöngy írta...

    Gratulálok a blogodhoz és az alkotásaidhoz! :)

    Aranka írta...

    Gyorsan jövök még játszani hozzád.

    Aranka írta...

    ... és megint visszajöttem. Hamarosan lejár a határidő.

    Aranka írta...

    Kukucs, megint itt vagyok, benéztem hozzád, de nem utoljára!

    Aranka írta...

    Szép estét neked, itt vagyok megint! Játszuuuunk!

    Aranka írta...

    Utoljára is visszajöttem, mert úúúúúgy nyernék nálad. : )

    Aranka írta...

    Nem bírom ki, hogy ne küldjek még egy utolsó kommentet. Ugye ez még nem minősül zaklatásnak? : )
    Hamarosan sorsolás Hurrá!
    Búcsúzom
    Jó éjt

    Dia írta...

    Én is mindig jövök olvasni Téged! :-)
    A műbőrből készült csodáid nagyon tetszenek!
    Szeretnék én is nyerni! :-)

    Aranka írta...

    Új nap, új esély, ezért megint jöttem hozzád játszani és kommentelni.

    Aranka írta...

    Ákosnak az autós sapka a kedvence, Áronnak a szörnyek, nekem a kockás fülű nyúl és kék cipődísz.

    Aranka írta...

    Utolsó nap, utolsó bejegyzések, de nem utoljára néztem be hozzád. Visszajövök. : )

    latinka írta...

    Gratulálok a 100000-hez!
    Úgy gondolom,nem hagyok öt percen belül öt kommentet:)))

    inga írta...

    Szép vasárnapot!

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Ari írta...

    Még egy utolsó kommentet én is hagyok:)További szép napot Mindenkinek! Hurrá! Holnap sorsolás:)

    Monica írta...

    Én csak egyet fogok, remélem azt is még időben...
    Gratulálok a blogodhoz, olvasmányos, tetszetős, jó nálad.
    A szép nagy számhoz külön gratula! 10*ezd meg :D!

    Monessa írta...

    Még mindig játszok! Növelem az esélyem! :))

    Névtelen írta...

    Örülök, hogy rád leltem, nagyon igényes a blogod! Gratulálok az ilyen nagy látogatottsághoz, és még ennél is többet kívánok!
    Üdv.,
    Ágica

    Monessa írta...

    Talán pont ez jön be!!:))Nézelődtem az imént nálad! Klassz dolgokat alkotsz!:))

    Zöldgyöngy írta...

    Duplázok. :)

    Aranka írta...

    Újra itt vagyok még játszani az utolsó órákban. : )

    Aranka írta...

    Remélem meg lesz hamarosan a 100 000. látogatottságodhoz a 100. komment is.

    Aranka írta...

    A ruhacsipesz tartó nagyon design-os lett, az hogy bőrből készítetted nagyon jó ötlet. (Most alaposan megvizslattam az ajándékokat).

    Aranka írta...

    Megkérdezem: - Meg van már a 100 kommentelés?

    Aranka írta...

    Jó játékot és sok szerencsét a játékosoknak.

    Monessa írta...

    Micsoda szép ajándékok!! Mindegyik tetszik!!:))

    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Susu írta...
    Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
    Monessa írta...

    Gratulálok a sok követődhöz!:)

    Judit írta...

    Ó de szép ajándékok!!!

    Kalex © írta...

    KÖSZI-KÖSZI a sok kommentet!!! :o)