• Stílus egyéniségeknek !

    Pillangó...


    a kedvence az egyik kedves megrendelőmnek, így nem volt kérdéses a szett irányvonala.
    Szeretne több dolgot is, amiből már jó pár dolog elkészült. :o)
    Ez a két anyag volt a kiinduló pont; a bordó textilbőr, és a natúr - rózsás anyag.

    Így születtek meg a következő darabok!

    Kulcstartó
     Tolltartó
    Mini neszesszer (az apró dolgoknak! Mérete: 10 × 6 cm)
    Papírzsebkendő tartó (egy régebbi leírásom alapján, amely ITT található)
    Mobiltartó (az általa megadott telefon méretei alapján) :o)
    És ami még tervben van:
    - Egy női táska,
    - És egy pénztárca, melynek ilyen lesz az eleje:
    Amint elkészültek a következő darabok, jövök, és mutogatok! :o)
     

    2 megjegyzés / KOMMENTARE :

    die Plötzies írta...

    Piros a te szined is?? Egy ideje én is megkedveltem! Kislány koromban nem szerettemmert mindig azt kaptam!

    Melanie

    Marcsi írta...

    Ó, de szépek!
    Én is nagyon szeretem ezt a színt.