• Stílus egyéniségeknek !

    Esküvőre készülve...


    :o)
    Szeretem a "nagy fontos" napokat! Igaz! ez már nem az én napom, de aki készül rá, annak is nagy öröm, meg nekem is, mert én készíthettem a kellékeket (fátylat, combfixet és egyebeket).
    Amikor egy mennyasszonynak varrok, nálam ez már babona, hogy kap ajándékot is :o)
    Ezt a gyűrűpárnát készítettem Nekik:

    Sok boldogságot!!!

    3 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Monika írta...

    Nekem "csak" ma nem engedi.:( Azt hittem nálam van a baj. Fene....

    erdoseva55 írta...

    Ez nagyon szép lett, én is magam készítettem a lányomnak, és nagy volt az öröm.
    Biztosan boldog lesz az ifjú pár, ha ilyen csodás párnácskáról húzhatják egymás ujjára a gyűrűket!:)
    Milyen kedves gesztus, hogy ajándékba adod Nekik:)

    Barbi írta...

    Kalex! Ilyen ezüst medálalapom már nincs eladásra, de lesz még másféle, majd mutatom, és ha érdekel, megbeszéljük, milyen legyen a közepe. :D Üdv: B