• Stílus egyéniségeknek !

    Hajba valók...


    készültek el a minap. Bevallom még nem készítettem hajgumit vagy hajpántot, így itt volt az ideje, hogy ezt is kipróbáljam! :o)
    Nem is volt nagy olyan bonyolult, mint képzeltem! :o)))

    Hajpánt: hátul gumis megoldással, és a fejtetőre szabott rózsával.
     Hajgumi:
    Remélem vagytok még hűséges olvasóim!? :o)
    Szép napokat Mindenkinek!

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Edina írta...

    Vagyunk, vagyunk! :) Hajpántot én is készítettem már, de nem jutott eszembe, hogy a gumis részt is anyagba bújtassam :))) Így mennyivel jobb!!

    Abile írta...

    Persze, hogy itt vagyunk! :o) Ezt a hajpántot ki kellene próbálnom. Kevés dolog van, amit a lánykám szívesen tesz a hajába, talán ez neki is tetszene.

    Kalex © írta...

    Örülök, hogy vagytok!!! :o) Van még aki olvas.... :o)

    Igen, jó ez a megoldás, mert akkor minden fejméretre jó, és nem szoros a gumitól a pánt, viselhetőbb, kényelmesebb. Ha kell szabásminta szóljatok, vagy esetleg leírás. Bár sztem profik vagytok!!! :o)

    Krisza írta...

    Én is olvaslak(:Kiemelt helyen vagy a blogomban(;

    Monika írta...

    Én mindennap benézek hozzád,csak nem mindig van erőm kommentelni.....Csodás ez a rózsás hajpánt!

    Kalex © írta...

    Krisza!
    Köszönöm! Ez jól esik!

    Mammka!
    Úgy látszik csak én nem tudtam jönni hozzátok minden nap. De most már igyekszem! :o)