• Stílus egyéniségeknek !

    Madárra hangolva....


    az újbb kollekció főszereplője a "duci" madár volt.
    Szeretem a madaras dolgokat, és nem is varrtam mostanában madárkás dolgokat.
    Íme egy bordó madaras mobiltok:
    A szett egyik darabja is ilyen madaras lett, natúr külsővel és rózsáa-barnás beslővel. A tok mágneszárral záródik, és a mobil méreteihez készült.
    Mivel nem sok anyagom maradt ebből a natúr színű textilből, így gondoltam ne vesszen semmi sem kárba... :o) Épp elég volt még egy kis teafilter tartóhoz: :o)
     Egy kis bugyis neszesszerre is futotta... :o) (De rég varrtam ilyen neszit!!!)
    És még egy inci-finci kulcstartó is kijött - a nagyon - nagyon kevés maradék anyagból. :o) Azt hiszem nem ment semmi sem kárba, és tényleg most már elfogyott! :o)
    Jó kis szett kerekedett ki belőle. Nekem tetszik a kollekció!
    Nektek??? :o)

    Szép napos hetet mindenkinek!

    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    szaberka írta...

    Nekem nagyon :)

    ManóMérce írta...

    nekem is tetszik:)

    erdoseva55 írta...

    Ügyesen összekombináltad őket! Nagyon jó kis kollekció!:)

    MiniLin írta...

    Nagyon szepek az alkotasaid es koszonom a cicus szabasmintat, keszulok megvarrni :) Majd kuldok neked rola kepet ;) Es termeszetesen rendszeres olvasod lettem :))