• Stílus egyéniségeknek !

    Sorsolás és a nyertes! :o)


    Elérkezett ez az idő is, amikor megtudhatjátok ki lett a szerencsés nyertes.
    De először is, köszönet Mindenkinek,
    - akik jelentkeztek;
    - azoknak is, akik mindig követik a gondolataimat és alkotásaimat a blogomon keresztül;
    - valamint azoknak is, akik mindig írnak egy két gyönyörű gondolatot, amelyek még több alkotásra inspirálnak.
    Egy szó, mint 100... KÖSZÖNÖM, hogy vagytok Nekem!!! :o)


    A nyeremény egy olyan táska lesz, amely még nem volt itt a Kalex blogban... de mivel idén nagy divat a bunda és a vizslabőr szín párosítása, így a szerencsés ezt a táskát kapja tőlem. :o) A belseje gyönyörű rózsás anyaggal. A záródása fém csattal záródik.
    Remélem elnyeri a tetszését a szerencsésnek...

    És akkor jöjjenek a résztvevők:

    A RandomOrg-ot hívtam segítségül:

    A nyertes:
    BARBI 

    Szívből gratulálok!
    Kérlek, keress meg privátban a címed végett. Köszönöm! 

    Mindenkinek csodás novemberi napos hetet kívánok!

    11 megjegyzés / KOMMENTARE :

    erdoseva55 írta...

    Gratulálok a nyertesnek!:)
    Gyönyörű a táska! Nagyon szép ajándék Barbinak!:)

    Szera írta...

    Gratulálok Barbi!
    Köszönöm a játékot! :)

    Kalex © írta...

    Köszi Éva és Szera, hogy játszottatok! :o)

    Kata írta...

    Gratulálok a szerencsés nyertesnek :)

    latinka írta...

    Gratulálok Barbinak,és köszönöm a játéklehetőséget!

    Szilvácska írta...

    Gratulálok a nyertesnek, köszönöm a lehetőséget.

    Névtelen írta...

    Gratulálok Barbinak!!!
    Köszi,hogy játszhattam.
    Rózsa

    Barbi írta...

    Ááááááááá! Ez fantasztikusan éééédes nyeremény! És az még fantasztikusabb, hogy én lettem a szerencsés! :D Hihetetlen! Nagyon köszönöm a játéklehetőséget! Sok-sok puszi érte! :D

    Krisza írta...

    Gratulálok!

    Kalex © írta...

    Én is köszönöm mindenkinek, aki játszott velem!
    Szép őszies napokat Csajok! :o)

    szaberka írta...

    Jesszum Pepi, hogy maradtam én ki ebből??? Mindenesetre gratulálok Barbinak:)