• Stílus egyéniségeknek !

    Kérdés mindenkihez...


    Érdeklődnék, hogy mostanában Nektek beszokott jönni rendesen a blogspot-os blogotok???
    Mert hetek óta küzdök, hogy láthassam a kedvenc blogjaimat, és nem enged fel rájuk... Bosszankodom, mert lemaradok az alkotásaitokról. :o(((( És sokszor kommentelnék, ha engedné... :o(((
    Nálam nincs vmi jól beállítva, vagy a blogspot mostanában nem úgy működik, ahogy kellene???
    Tudtok rá vmi orvoslást???

    KÖSZÖNÖM!!!

    9 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Monika írta...

    Nálam minden rendben.Tudom a többb

    ieket is olvasni.
    Sajnálom,hogy Nálad akadozik.:( Sajnos nem tudom mi lehet az oka....
    Vírus????

    Kata írta...

    Nekem eddig működött rendesen,de tegnap este......hát mondtam mindent magamban én is.bejönni bejött,de a "tervezés" az egyáltalán nem működött.

    Névtelen írta...

    Nekem a képet nem engedte felrakni,csak sokszori próbálkozás után sikerült.
    Rózsa

    Csilla írta...

    Szia!
    Próbáld meg ezen keresztül:
    http://draft.blogger.com
    Üdv!:Csilla

    Amy-kreatív írta...

    Nálam minden rendben működik. Tudok megjegyzést írni, képet feltölteni, mások oldalát olvasni és kommentelni is...
    Amy

    Miboly írta...

    Nálam is működik, csak a képfeltöltésnek kell néha többször neki futnom.

    lomaquilt írta...

    Én irtam a blogbajokra, de nem lettem okosabb. Van amikor csak egy vagy két blogot tudok megnyitni, van amikor mindegyiket. Most éppen jó!

    Kalex © írta...

    Köszönöm a sok infót és tapasztalatokat, hiszen ebből tanul az ember. Örülök, hogy most már ha nem is mindig, de néha bejönnek az oldalak. Azt hiszem ez a blogspot sajátossága, és rá kellett jönnöm, hogy nem a beállításon múlik, hanem a blogspot leterhelésén.
    Csak ezzel nehéz megbarátkozni. :o)

    Aranka írta...

    Nekem is sokszor gond van vele nem tudok bejelentkezni még az a blogomba se nemhogy üzeneteket hagyni.