• Stílus egyéniségeknek !

    Újra itt... :)


    Kedves Látogatóim | Érdeklődök!!! ... ismét itt vagyok. :)
    Nagyon rég nem blogoltam, talán még tavaly volt az utolsó bejegyzésem.

    Távol maradásomnak oka volt, hiszen február 18.-a óta egy gyönyörű "kiskrapek" aranyozza be minden napjaimat... :)

    ... így most az alkotás háttérbe szorult fizikailag, de lélekben hatalmas magaslatokat jártam be. Az képzeletem sose pihen e téren... :)
    A minap kedves kisfiam - hívjuk csak egyszerűen ZéBé-nek :) - hagyta hogy kicsit alkossak.

    Ezek a régen varrt biztonsági övvédőket készítettem bemelegítésképpen... :) a fazon maradt, a használhatóság szempontjából 2 oldala lett: egy téli bundás és egy nyári nedvszívóbb.

    Íme egy unisex darab:
    Egy lányos:

    És cumitartóval:
    Hamarosan jövök újabb alkotásokkal! :)

    Szép estét mindenkinek!


    1 megjegyzés / KOMMENTARE :