• Stílus egyéniségeknek !

    Eddigi elmaradásaim...



    ... amiket még biztosan nem mutattam Nektek! :o)
    Az igazat megvallva, nem megy nekem mostanság ez a feltöltögetés, holott alkotok és alkotok, de mivel már "nem vagyok egyedül" így azt hiszem most ez érthető... :o) Igen-igen! Nem sokára újra babázni fogok!!! :o)

    No de mutatnám is az elmaradt remekműveket...
    -------------------------------------------------------
    Farmerből készítettem rendelésre ezt a gyönyörű és vidám színekkel kombinált GPS tartót:
    -------------------------------------------------------
    Farmerből készítettem ezt az A/5-ös méretű uzsonnás táskát, ajándékba. :o) A madárka és a felírat bónuszként kreáltam rá... :o))) nagy sikert aratott. :o)

    -------------------------------------------------------

    A madarakkal folytatva... egy kedves anyuka megkért, hogy születendő kislányának szobájának textil kiegészítőit (függöny, dobozok) díszítsük Kalex-os madárkákkal... így született meg a következő kreáció:


    Dobozokra készült vidám madarak:
     A függöny egy részlete:



    Egyenlőre ennyi, remélem hamarosan újra aktívan töltögetem az elmaradt varrományaim képeit.

    Jó alkotást Mindenkinek! :o)


    0 megjegyzés / KOMMENTARE :