• Stílus egyéniségeknek !

    Éjszakai nem alvás... avagy jár az agy és jönnek az ötletek :o)


    Éjjel 1 óra van, álom a szememben meg sehol! Na de hogy ne tétlenkedjek, míg körülöttem a csipet-csapat már alszik, és hangoskodni sem szerettem volna, ... juhhééé jöhet az anyagfestés!
    Nos, ezek a színek születtek:

    Azt hiszem elégedett vagyok az eredménnyel, és most már nyugodt szívvel bújok én is ágyba... meg aztán hamar itt lesz a reggel... :o)

    Jó éjt mindenkinek! :o)

    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Kata írta...

    Nagyon szép színek!!!!!!

    KicsiKató írta...

    na ne izélj már, éjszaka festesz ilyeneket? Én hülye, alvásra pazarlom a sötét órákat...:)))

    Mekkora darabokat szoktál befesteni?

    Kalex © írta...

    Jól teszed KicsiKató hogy inkább alszol... Én is aludnék ha nem lennék bagoly. :)))
    35 × 35 cm-es darabokat festettem most, mert inkább sok féle szín kellett, és nem nagy darabok.
    A tavasz, nyár, ősz színeihez festettem.

    die Plötzies írta...

    èn is sokszor éjszaka dolgozom, mert tudom, hogy a sok ötlettöl nem is tudnák aludni. Szép szineket varázsoltál!!

    Melanie

    elina írta...

    Micsoda szep szinek!!!Milyen festeket hasznaltal?

    Kalex © írta...

    Köszi Eli!
    COLORin ruhafesték, a SzinMix Szegedi cég gyártja, magyar termék.
    Ez a Colombusnak a tovább fejlesztettje!!! Mindkettőt tudom ajánlani! :o)
    Kalex

    Névtelen írta...

    Nagyon tetszenek a textilfestéseid! :)
    Még soha nem próbáltam, de szeretném. Milyen anyagot szoktál festeni? Mosásnál engedi a színét?

    Kalex © írta...

    Lil,
    csak is lepedővásznat festek (100% pamut), más anyaggal nem próbálkoztam. Ha festés után, színrögzítő folyadékba teszed a befestett anyagot, akkor nem enged színt. Bár! erre rácáfolok, mert szándékosan mostam ki festés után, mert tudtam h babának varrok belőle, és nem akartam h levet eresszen a kicsi szájában. Fakult kicsit, de tökéletes lett így is.
    Remélem tudtam segíteni! Írj ám, ha van kérdésed. :o)