• Stílus egyéniségeknek !

    Nadrágok... / Hosen...


    Mielőtt mutatnám a 2 legújabb nadrág szerzeményemet, először is tartozom még egy elmaradással. Tegnapi bejegyzésemhez elfelejtettem megmutatni Nektek, hogy a kis Lilla még kapott egy készségfejlesztő kendőt, meg a kis szobájának, kis ajtajára egy névtáblát... :o)

    Ich habe noch eine Unterlassung!
    Ich habe eine Decke (Entwicklung der Fertigkeit) und ein Türschild für kleine Lilla-baby genäht. :o)

    Íme:

    És akkor jöjjenek a nadrágok.
    Az egyik egy török nadrág, mely mostanában ismét nagyon divatba jött, ezzel a passzés derékkal. Az anyaga nagyon kényelmes, vékony sztreccs pamut... Kicsit "pizsamás" a mintája, de sztem ez a sikkes benne. :o)

    Ich nähte noch für mich 2 Hosen, eine türkische Hose und eine Short.
    Diese Hosen sind ganz bequem! Die türkische Hose sieht aus, wie ein Schlafanzug... :o))) Deshalb gefällt mir sehr!!! :o)

    A másik meg egy nyári sort, hajtókás aljjal, passzéval eldolgozott zsebekkel és derékrésszel. Hát nagyon kényelmes lett mindkét ruhadarab!!! Csak ajánlani tudom mindenkinek ezeket a fazonokat!!! :o)

    3 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Jajj, de jók! Különösen a sort és a névtábla tetszik!!

    Abile írta...

    Nagyon jók lettek!

    Dia írta...

    a névtábla nagyon ötletes, nekem is teszik.
    ügyes vagy, hogy ilyen jó kis nadrágokat is tudsz varrni, én még nem bátorkodtam ruhákat varrni :-)