• Stílus egyéniségeknek !

    Gyula...


    Nem véletlen voltam távol pár napig Tőletek! :o)
    Nyaraltunk! :o)
    6 csodás napot töltöttünk el Gyulán, ahol rengeteget pihentünk, szórakoztunk, tele élményekkel tértünk ma haza.
    Újult erővel vágok bele a sok varrnivalómba - így kipihenve - gyorsan fog menni!!! :o)
    Ti voltatok már Gyulán???

    Hallo Alle! :o)
    Ich bin wieder! Wir haben (6 Tage lang) Urlaub gemacht!
    Wir waren im Gyula (diese Stadt befindet sich im Ungarn). Wir haben ganz viele Erlebnis!
    Ich bin jetzt ausgeruht... und meine Näharbeit warten schon auf mich! :o)
    Wart ihr schon im Gyula???

    LG.

    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Abile írta...

    Mi még nem voltunk, de igazán nagy kedvet csináltál ezzel a képmixel!

    Kata írta...

    Egy kicsit irigykedve néztem a fotót, 3 évig laktam a vár mellett, azóta is sokszor eszembe jutnak az ott eltöltött diák évek!
    Ha több munka lehetőség lenne arra felé, biztos hogy ott laknánk :))))))
    Gyönyörű és nagyon nyugis kis város!

    KicsiKató írta...

    Én még nem:))

    Örülök, hogy jól éreztétek magatokat! Biztos vagyok benne, hogy rövidesen kivarrod magadból ezt a nagy örömet:))))

    die Plötzies írta...

    Nagyon szépek a képek biztos jol éreztétek magatokat. Èn nem emlékszem, hogy lettem volne már Gyulán habár az iskolával sokat kirándultunk amire már nem emlékszem!

    Melanie

    kempfcandi írta...

    Én itt lakom! Ugye csodaszép? Örülök hogy éleményed is ez!!!
    Nagyon ügyes vagy, csodajó blog! Gratula!