• Stílus egyéniségeknek !

    Kipihenten, erőre kapva :o)


    A nyaralás csodákra képes! Legalábbis nálam! :o)

    De mielőtt mutatnám a napokban elkészült varrásokat, szeretném bemutatni Nektek Lillát, aki pár hónapja kapta Tőlem ezt a kúszó-mászó takarót... és azóta ebből az újszülött kislányból, egy csodaszép 3 hónapos kislány cseperedett! :o)

    Az ilyen tüneményeknek a legnagyobb öröm alkotni!!! :o)
    És, akkor, .... Jöjjenek az alkotások! :o)

    Végre elkészültem ezzel a hatalmas falvédővel (200 × 150 cm), amire igaz, jó hogy nyaralás után fejeződött be, mert így tudott igazán kiteljesedni! :o) Természetesen sk festett anyagokból készült, hasonló színekkel, mint a kúszó-mászó takaró.

    Aztán, ha már maradt maradék rózsaszín anyag, gondoltam, tovább fejlesztem patchwork-ös tudásomat... Ez a kis táska született, halvány piros apró kockás béléssel.

    És-és... külön kérésre kértek egy papírzsebkendő tartót, nem szokványos kinézetűt... így terveztem meg ezt a kissé nesszeszeres kinézetű papírzsepi tartót! :o)

    Most Ti jöttök az alkotásban! Nézlek ám Titeket! :o)))

    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Dia írta...

    engem a takaró lenyűgözött! Gyönyörű lett. Jól láttam, hogy zseb is van rajta?
    A zsepitartó szép és különleges!

    KicsiKató írta...

    Csudaszép mind! Kreativitásban nálam a papírzsepitartó díszítése viszi a pálmát, tetszik az a befejezetlen szalag...

    bruercsi írta...

    Nagyon klasszak, de a kedvencem a pzs.tartó, színe, dísze, formája csúcs jó!! :)

    die Plötzies írta...

    Tényleg elfogyot a rozsaszin anyagod?? Kár én azt nagyon szeretem és a takaro is csodálatos.

    Melanie

    Kalex © írta...

    Dia! Igen, jól látod, a kockás anyagoknál zsebek rejlenek. :o)

    Plötzies! Elfogyott, de nagyon keresik, ezért kell még festenem rózsaszín anyagokat! Szerencsére! :o)

    Köszi lányok!!!

    Dia írta...

    Szuper, nagyon jó ötlet a zseb :-)

    Kék anyagot is tudsz festeni?
    tudnánk egyezkedni? :-)

    Dia

    Cila Zzy írta...

    Szuper színek, szuper összeállítások, szuper fazon!
    Tetszik. Nem is kicsit:-)