• Stílus egyéniségeknek !

    Vegyesen...


    Az útipatikámnak olyan nagy volt a sikere, hogy már két rendelést is kaptam. :o)))

    Íme:
    Aztán, elmaradt régen egy tartozásom, amit mára már sikerült behoznom :o)
    Anno egy kislánynak varrtam az ajtajára névtáblát, és most elkészült testvérének is a névtáblája:

    És végül, a júliusi Burdában tetszett egy felső, amit meg is varrtam magamnak! Igazi nyári "kánikula-ruci" lett! [A Jakabomon persze nem elég csajos, dehát az Ő izmos testén ezt nem is csodálom... :o)))) ] A felsőn alkalmazott beráncolás technikáját smokkolásnak nevezik! Most próbáltam ki először, és nagyon jó kis technika! Sztem máshol is fogom alkalmazni! :o)



    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Elképesztesz, te lány, folyton... Ez a termékenység, az ötletesség, a sokoldalúság... Szeretek hozzád jöni:)

    Juhizs írta...

    Nagyon klassz kis névtábla :-)

    Abile írta...

    Nagyon tetszik a nyári fölső! Gumis-cérnával varrtad??

    Kalex © írta...

    Igen Abile, gumis cénával varrtam!

    Cila Zzy írta...

    Kalex! Nagyon tudsz! Tatyó, névtábla, felső... mi jöhet még???

    Kalex © írta...

    Ducika Ducila! Halkan megsúgom, nemsokára jönnek az új design-os Kalex pénztárcák! :)