• Stílus egyéniségeknek !

    Különös jelenség...


    A minap biztos tapasztaltátok, hogy országosan jött a vihar, mindenhol volt eső és szél, és nagyon hideg lett. Akkor este sikerült lencsevégre kapnom ezt az érdekességet. Persze teli hold volt és felhős volt az ég... de ilyet még nem láttam ezelőtt sose.

    Engem teljesen lenyűgözött a látvány:

    5 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Budai Detti írta...

    ŐŐŐŐŐ! Jól értettem, hogy a hold világít ott?
    Mert azt én is észrevettem, hogy mostanában erősebb a fénye, de hogy ilyen jó fotót lehet készíten....

    Abile írta...

    Wwwwoooouuuu! :o)) Ez tényleg nagyon jól néz ki!

    Kalex © írta...

    Ejjkukk, igen épp telihold volt, és nekem is azért volt fura ez az egész, mert ilyet még nem láttam, hogy ilyenkor ennyire felhős legyen az ég! Égiek színjátéka! :o)

    bruercsi írta...

    Gyönyörű és ijesztő!

    Timici írta...

    nagyon jó fotó:o)
    én meg a telihold mellett egy olyan nagy felhőt láttam, ami úgy nézett ki, mint egy nyitott szájú farkas, nagyon szuper volt, de sajnos nem fotóztam le:(